Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Autor: Myfitweb
Cel treningu: Kondycja
Poziom treningu: zaawansowany
Możliwości sprzętowe: Full osprzęt
Rodzaj treningu: Split
Czas treningu:2 minuty przerwy między seriami, 2 minuty przerwy między ćwiczeniami
Intensywność: niska-60% tętna maksymalnego (TM) , średnia- ok. 70% TM, wysoka- ok. 75% TM
Tydzień treningowy: dowolnie z minimum jednym dniem przerwy między treningiem
Plan treningowy dla zwiększenia siły oraz wytrzymałości nastawiony na górne partie ciała. Plany treningowe nastawione na dolne partie ciała do znalezienia w innych planach o tych samych parametrach.
Powrót
Wykonaj trening

Trening na kondycję

  • TRENING 1.
  • TRENING 2.
  • TRENING 3.
  • DODATKOWE
Bieganie na bieżni elektrycznej
1
Bieganie na bieżni elektrycznej
Bieganie na bieżni elektrycznej
Czas (hh:mm:ss)
Moc
km
1
Sauna
2
Sauna
Sauna
Czas (hh:mm:ss)
1