Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

5 ćwiczeń z hantlami na piękne pośladki

14 listopada 2017 14:25

Chcesz mieć krągłe i twarde pośladki? Niczym trenerka fitness? Mamy dla Ciebie 5 ćwiczeń z hantlami, które wzmocnią i wyrzeźbią dolną część Twojego ciała. Obciążenie w dłonie i do dzieła!

5 ćwiczeń z hantlami na piękne pośladki pixabay.com

Zacznijmy od tego, że nie musisz mieć doświadczenia z ciężarami żeby włączyć hantle do treningu. Weź takie, których waga Ci odpowiada – na początek dobre będą po 2 kilogramy. Z czasem i z doświadczeniem możesz zwiększać obciążenie.

1. Przysiad z handelkiem w dłoniach
Nogi rozstaw szerzej niż barki. Trzymaj hantle na wysokości klatki piersiowej obiema rękami. Trzymaj plecy prosto, odsuń biodra, ugnij kolana i opuść ciało, aż uda będą równoległe do podłogi, a łokcie dotkną kolan. Z wagą skupioną na piętach, wybij się do pozycji wyjściowej. U góry napinaj mocno pośladki. 

2. Przysiad sumo z hantlami
Nogi rozstaw dość szeroko, trzymaj obie hantle przed klatką piersiową. Zegnij kolana, głęboko obniżając biodra, tak aby uda były równoległe do podłogi. Podnieś się, całkowicie wyprostuj nogi i ściśnij pośladki u góry, aby jak wykończyć ten ruch.

KUPUJ tanie wejściówki na siłownię i karnety, dzięki którym wejdziesz do wielu klubów!

3. Martwy ciąg
Stań trzymając parę średnio ciężkich hantli w każdej ręce, ramiona po bokach, z lekko ugiętymi kolanami. Utrzymując ramiona prosto i kolana lekko zgięte, powoli zginaj się w stawie biodrowym (nie w talii) i obniżaj tak daleko, jak to możliwe. Plecy powinny pozostać proste. Wracając do góry ściśnij pośladki.

4. Wykroki z hantlami
Stań prosto, stopy rozstaw na szerokość bioder. Trzymaj hantle w każdej dłoni - po bokach.
Wykonaj krok do przodu prawą stopą, gdy zginasz łokcie w bicepsie. Opuść biodra, aż oba kolana będą zgięte pod kątem około 90 stopni. Przednie kolano nie powinno przekraczać linii palców u stóp. Lewe kolano powinno dotknąć podłogi. Powtórz to samo na drugą stronę.

5. Wymach nóg z obciążeniem
Zejdź do pozycji na czworaka i umieść ciężarek w zagięciu prawego kolana. Trzymając prawą nogę ugiętą pod kątem 90 stopni, unieś prawą nogę, aż poczujesz, że twój pośladek się zaciska. Wygnij stopę i powoli pulsuj stopą w kierunku sufitu, ściskając pośladki. Nie poruszaj w ogóle tułowiem - ruch jest w stawie biodrowym. To samo ćwiczenie wykonaj na drugą nogę.

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Zasmakuj w Olejach Świata i wygraj wycieczkę o wartości 15 tys. zł!

artykuł


Jak długo musisz tańczyć, żeby spalić 500 kalorii?

artykuł


Były Mister Polski Rafał Maślak. Instagram go pokochał

artykuł


Lato w pełni! Nie kupujesz karnetu? Kup wejściówkę do 60 proc. taniej u nas

artykuł


Tatuaż z imieniem dziecka: 20 pomysłów na to, jak wytatuować sobie imię dziecka

artykuł


Żywienie dzieci – od EKO słoiczka do fast food’a?

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Jak zrobić 10 000 kroków dziennie?

Trening

Tajemnice treningów aniołków Victoria's Secret

Trening

Chcesz pozbyć się cellulitu na pośladkach? Te 4 ćwiczenia dają niezłe efekty

Ten trening jest tak dobry, że potrzebujesz tylko 10 minut żeby go zrobić!

artykuł


Peeling czekoladowy nadający się do jedzenia! [FIT PRZEPIS]

artykuł


Domowa czekolada [PRZEPIS]: 5 składników, BEZ CUKRU, z orzechami!

artykuł


Czysta 15 – te warzywa i owoce kupuj bez obaw o skażenie pestycydami

artykuł


Skażone owoce i warzywa. LISTA najbardziej zatrutych pestycydami

artykuł


Szukasz odpowiedniego dla siebie klubu fitness? Katowice to aktywne miasto [FITNESS KATOWICE]

artykuł