Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

5 ćwiczeń z hantlami na piękne pośladki

14 listopada 2017 14:25

Chcesz mieć krągłe i twarde pośladki? Niczym trenerka fitness? Mamy dla Ciebie 5 ćwiczeń z hantlami, które wzmocnią i wyrzeźbią dolną część Twojego ciała. Obciążenie w dłonie i do dzieła!

5 ćwiczeń z hantlami na piękne pośladki pixabay.com

Zacznijmy od tego, że nie musisz mieć doświadczenia z ciężarami żeby włączyć hantle do treningu. Weź takie, których waga Ci odpowiada – na początek dobre będą po 2 kilogramy. Z czasem i z doświadczeniem możesz zwiększać obciążenie.

1. Przysiad z handelkiem w dłoniach
Nogi rozstaw szerzej niż barki. Trzymaj hantle na wysokości klatki piersiowej obiema rękami. Trzymaj plecy prosto, odsuń biodra, ugnij kolana i opuść ciało, aż uda będą równoległe do podłogi, a łokcie dotkną kolan. Z wagą skupioną na piętach, wybij się do pozycji wyjściowej. U góry napinaj mocno pośladki. 

2. Przysiad sumo z hantlami
Nogi rozstaw dość szeroko, trzymaj obie hantle przed klatką piersiową. Zegnij kolana, głęboko obniżając biodra, tak aby uda były równoległe do podłogi. Podnieś się, całkowicie wyprostuj nogi i ściśnij pośladki u góry, aby jak wykończyć ten ruch.

KUPUJ tanie wejściówki na siłownię i karnety, dzięki którym wejdziesz do wielu klubów!

3. Martwy ciąg
Stań trzymając parę średnio ciężkich hantli w każdej ręce, ramiona po bokach, z lekko ugiętymi kolanami. Utrzymując ramiona prosto i kolana lekko zgięte, powoli zginaj się w stawie biodrowym (nie w talii) i obniżaj tak daleko, jak to możliwe. Plecy powinny pozostać proste. Wracając do góry ściśnij pośladki.

4. Wykroki z hantlami
Stań prosto, stopy rozstaw na szerokość bioder. Trzymaj hantle w każdej dłoni - po bokach.
Wykonaj krok do przodu prawą stopą, gdy zginasz łokcie w bicepsie. Opuść biodra, aż oba kolana będą zgięte pod kątem około 90 stopni. Przednie kolano nie powinno przekraczać linii palców u stóp. Lewe kolano powinno dotknąć podłogi. Powtórz to samo na drugą stronę.

5. Wymach nóg z obciążeniem
Zejdź do pozycji na czworaka i umieść ciężarek w zagięciu prawego kolana. Trzymając prawą nogę ugiętą pod kątem 90 stopni, unieś prawą nogę, aż poczujesz, że twój pośladek się zaciska. Wygnij stopę i powoli pulsuj stopą w kierunku sufitu, ściskając pośladki. Nie poruszaj w ogóle tułowiem - ruch jest w stawie biodrowym. To samo ćwiczenie wykonaj na drugą nogę.

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Wiosenne przebudzenie. 10 sposobów na dobre samopoczucie!

artykuł


Pułapki odchudzania, czyli 3 błędy, które popełniamy przechodząc na DIETĘ

artykuł


Motywujące memy. Motywujące cytaty. Motywatory do treningu i ćwiczeń

artykuł


Ubrania sportowe w Lidlu. Topy, legginsy, buty Crivit [MODELE I CENY]

artykuł


Jakich owoców unikać przy odchudzaniu?

artykuł


Kalendarz Pirelli 2019: Tak wygląda najnowsza edycja kalendarza

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Mama i córka ćwiczą na siłowni. Instagram już je pokochał

Trening

Herbata matcha. Zielony eliksir zdrowia teraz kupisz w Lidlu

Trening

Ubrania na trening w Pepco [MODELE i CENY]. Sprawdź, co można kupić w kolekcji fitnessowej

Co zrobić kiedy nie chce Ci się iść na trening? [8 POMYSŁÓW]

artykuł


Grzyby leśne – minimum kalorii i maksimum smaku. Jakie mają właściwości?

artykuł


Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim

artykuł


Jak zaoszczędzić kalorie przygotowując posiłek. Poznaj 4 proste triki!

artykuł


Kalistenika. Czy ten trening jest dla Ciebie? [EFEKTY, ĆWICZENIA, JAK ZACZĄĆ]

artykuł


Ile kalorii ma to co jesz?

artykuł