Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

5 ćwiczeń z hantlami na piękne pośladki

14 listopada 2017 14:25

Chcesz mieć krągłe i twarde pośladki? Niczym trenerka fitness? Mamy dla Ciebie 5 ćwiczeń z hantlami, które wzmocnią i wyrzeźbią dolną część Twojego ciała. Obciążenie w dłonie i do dzieła!

5 ćwiczeń z hantlami na piękne pośladki pixabay.com

Zacznijmy od tego, że nie musisz mieć doświadczenia z ciężarami żeby włączyć hantle do treningu. Weź takie, których waga Ci odpowiada – na początek dobre będą po 2 kilogramy. Z czasem i z doświadczeniem możesz zwiększać obciążenie.

1. Przysiad z handelkiem w dłoniach
Nogi rozstaw szerzej niż barki. Trzymaj hantle na wysokości klatki piersiowej obiema rękami. Trzymaj plecy prosto, odsuń biodra, ugnij kolana i opuść ciało, aż uda będą równoległe do podłogi, a łokcie dotkną kolan. Z wagą skupioną na piętach, wybij się do pozycji wyjściowej. U góry napinaj mocno pośladki. 

2. Przysiad sumo z hantlami
Nogi rozstaw dość szeroko, trzymaj obie hantle przed klatką piersiową. Zegnij kolana, głęboko obniżając biodra, tak aby uda były równoległe do podłogi. Podnieś się, całkowicie wyprostuj nogi i ściśnij pośladki u góry, aby jak wykończyć ten ruch.

KUPUJ tanie wejściówki na siłownię i karnety, dzięki którym wejdziesz do wielu klubów!

3. Martwy ciąg
Stań trzymając parę średnio ciężkich hantli w każdej ręce, ramiona po bokach, z lekko ugiętymi kolanami. Utrzymując ramiona prosto i kolana lekko zgięte, powoli zginaj się w stawie biodrowym (nie w talii) i obniżaj tak daleko, jak to możliwe. Plecy powinny pozostać proste. Wracając do góry ściśnij pośladki.

4. Wykroki z hantlami
Stań prosto, stopy rozstaw na szerokość bioder. Trzymaj hantle w każdej dłoni - po bokach.
Wykonaj krok do przodu prawą stopą, gdy zginasz łokcie w bicepsie. Opuść biodra, aż oba kolana będą zgięte pod kątem około 90 stopni. Przednie kolano nie powinno przekraczać linii palców u stóp. Lewe kolano powinno dotknąć podłogi. Powtórz to samo na drugą stronę.

5. Wymach nóg z obciążeniem
Zejdź do pozycji na czworaka i umieść ciężarek w zagięciu prawego kolana. Trzymając prawą nogę ugiętą pod kątem 90 stopni, unieś prawą nogę, aż poczujesz, że twój pośladek się zaciska. Wygnij stopę i powoli pulsuj stopą w kierunku sufitu, ściskając pośladki. Nie poruszaj w ogóle tułowiem - ruch jest w stawie biodrowym. To samo ćwiczenie wykonaj na drugą nogę.

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Dieta odchudzająca: ZASADY ZDROWEGO ODŻYWIANIA

artykuł


Ile zarabia trener personalny? RAPORT

artykuł


10 popularnych błędów dietetycznych. Nie popełniaj ich, Twoja sylwetka Ci podziękuje

artykuł


Zrób te 6 rzeczy, jeśli chcesz zrzucić tłuszczyk z brzucha. Na dobre!

artykuł


4 sposoby na ekscytujące treningi - bez wydawania dużych pieniędzy!

artykuł


Konkurs dla klubów fitness. Pokaż swój klub, wygraj nagrody i prestiż!

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Siłownia dla studentów w Warszawie. Wejściówki w dobrej cenie to podstawa

Trening

Ścianki wspinaczkowe w Warszawie. Idziemy się wspinać!

Trening

Jak zacząć ćwiczyć jogę?

Jogini publikują nagie zdjęcia w sieci. Co ONI ROBIĄ ze swoimi ciałami!

artykuł


Trenerka fitness Natalia Gacka przed porodem i 6 miesięcy po. TAK ZMIENIŁO SIĘ JEJ CIAŁO

artykuł


Czerniak: jakie są objawy nowotworu skóry?

artykuł


Sok z marchewki dobry na wszystko. Pij go codziennie

artykuł


Tatuaż z imieniem dziecka: 20 pomysłów na to, jak wytatuować sobie imię dziecka

artykuł


Siłownia Warszawa Promocja. Kupuj tanie wejściówki na siłownię i karnety!

artykuł