WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Ab roller – kółko do ćwiczeń mięśni brzucha [JAK ĆWICZYĆ, EFEKTY]

02 stycznia 2018 13:55

Ab roller to mały sprzęt, kółko z rączkami, a przynosi wiele korzyści dla mięśni naszego brzucha. Można spotkać się też z nazwą ab wheel, niektórzy nazwyają je kółkiem rehabilitacyjnym lub wałkiem do ćwczień. Kosztuje około 40 złotych, a ćwiczeniami z jego użyciem warto urozmaicić swoje treningi. Jak z niego korzystać?

Ab roller – kółko do ćwiczeń mięśni brzucha [JAK ĆWICZYĆ, EFEKTY] Ab roller – kółko do ćwiczeń mięśni brzucha [JAK ĆWICZYĆ, EFEKTY]

Tytuł zdjęcia

Ab roller – kółko do ćwiczeń mięśni brzucha można kupić w każdym sklepie sportowym, a także na internetowych aukcjach. Warto dodać go do codziennych treningów żeby zawalczyć o mocne mięśnie brzucha. Dzięki treningowi z kółkiem wzmocnimy mięsnie brzucha, ale też całą sylwetkę. Tu pracują także mięśnie pleców oraz mięśnie naramienne. Różne warianty ćwiczeń mogą też wzmocnić łydki, uda, pośladki, nogi. Trening z kółkiem nauczy nas prawidłowej postawy! Nie tylko podczas ćwiczeń, ale także na co dzień. Korzystanie z ab rollera poprawi równowagę. Osoby, które borykają się z bólem odcinka lędźwiowego kręgosłupa dzięki ab rollerowi mogą niwelować bóle.

ĆWICZ NA SIŁOWNI: KUPUJ POJEDYŃCZE WEJŚCIÓWKI ZAMIAST KARNETU. JUŻ OD 10 ZŁ

Ćwiczenie z ab rollerem solidnie angażuje każdy obszar brzucha: skośny, dolny i górny. Żeby ćwiczenie z ab rollerem przyniosło efekty musimy prawidłowo go używać. Jak zacząć? Na początku warto ćwiczyć w oparciu na kolanach, pozycja tułowia i bioder powinna być stabilna, mięśnie spięte. Nie obniżamy sylwetki, nie powinna się ona zapadać, placy musimy mieć proste (odcinek lędźwiowy). Ramiona trzymamy blisko siebie – dzięki takiej pozycji utrzymamy równowagę i to pozowli lepiej spiąć nasze ciało. W oparciu na kolanach wykonujemy ruch do przodu i do tyłu. „Jedziemy” na kółku przed siebie. Opcja dla zaawansowanych, w której potrzeba więcej siły i dużej wytrzymałości to oparcie na samych palcach stóp i ściągnie rollera „pod siebie”.

Ćwiczenie wydaje się proste, ale dość trudno je zrobić na początku. Oczywiście trening czyni mistrza, warto próbować, bo efekty jakie przynosi wykorzystanie ab rollera w treningu są warte poświęceń. Ile powtórzeń należy wykonywać? Po pierwsze: tyle ile damy radę, później jak już opanujemy technikę można do każdego treningu dodać 3 serie po 10 powtórzeń.

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe
Zobacz komentarze

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


8 wskazówek: jak mieć silniejszy i płaski brzuch?

artykuł


10 przykazań zdrowego odżywania się całej rodziny

artykuł


Dietetyczne obiady na cały tydzień [PRZEPISY]

artykuł


Hummus o smaku brownie! Jest słodki i idealny na dietę

artykuł


ESP: Targi Europe Sport Power odbyły się w Krakowie

artykuł


Darmowe treningi biegowe w Warszawie. Poprowadzą je najbardziej wykwalifikowani trenerzy

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Magda Foeller szczerze o swojej sylwetce, sześciopaku i idealnych ciałach

Trening

Trening z kettlebell: ćwiczenia z odważnikami na mocne i umięśnione ciało

Trening

Ćwiczenia na szczupłe uda. 5 ćwiczeń, które wysmuklą uda

Warzywa i owoce. Dlaczego powinniśmy jeść je codziennie i jak to zrobić?

artykuł


Dieta dla płodności. Jak właściwe przygotować się do ciąży?

artykuł


Ta trenerka pokazuje jak jej brzuch się potrafi zmienić. W sekundę!

artykuł


Skuteczna dieta! Jaki jeść by czuć się lepiej i zmienić swoje nawyki? [10 PROSTYCH RAD]

artykuł


Fitsutra, czyli połączenie fitnessu i kamasutry. TEGO JESZCZE NIE BYŁO

artykuł


Joga nago coraz bardziej popularna. ZOBACZ TE ZDJĘCIA

artykuł