Koncepcja tej kampanii została oparta na popularnej dyscyplinie sportu zwanej crossfit’em. BreastFit, bo o nim mowa, ma zachęcić panów, by dbali o najważniejsze kobiety w ich życiu, włączając się m.in. w profilaktykę raka piersi. – Nawiązanie BreastFit’u do popularnej dyscypliny sportu jaką jest crossfit, wynika z pewnej filozofii samodyscypliny, hartowania ducha i ciała, codziennej walki ze słabościami – mówi Jakub Popławski, pomysłodawca kalendarza „Power of Community”. Kampania ma także na celu zwiększenie świadomości wagi wsparcia kobiety przez mężczyznę w chorobie.
KUPUJ tanie wejściówki na siłownię i zajęcia fitness
Ta kampania ma zachęcić panów żeby namawiali swoje kobiety do systematycznych badań piersi. Taka dodatkowa motywacja do wykonywania regularnych badań może uratować życie. - Chcemy także dostarczyć mężczyznom informacji na temat wagi wsparcia dla kobiet w trakcie choroby nowotworowej na każdym jej etapie – mówią organizatorzy.
Podczas kampanii będziemy mogli zobaczyć plakaty nawiązujące do "nowej dyscypliny sportu" - BreastFit'u. Będą one zachęcać mężczyzn do rozmów z kobietami na temat samobadania piersi, a także na temat codziennych wyzwań, które niesie ze sobą choroba.
CZYTAJ TEŻ: Trenerka fitness pokazała swój… cellulit. I zaczęła się burza [ZDJĘCIA]
Kampania zakończy się wydaniem kolejnej edycji kalendarza z udziałem crossfitowców wspierających akcję, którzy zadeklarowali, że będą systematycznie uprawiać BreastFit i szerzyć zdobytą w ramach kampanii wiedzę. – Kalendarz "Power of Community” jest nieodłącznym elementem kampanii "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” i jednym ze sposobów oraz przykładów wsparcia. Dochód z jego sprzedaży przeznaczany jest bowiem na pomoc kobietom z chorobą nowotworową – mówi Anna Kupiecka, prezes Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej.
Zdjęcia z sesji do kalendarza możecie zobaczyć już dziś. Publikujemy także kilka fotografii z ubiegłorocznej edycji akcji. Trzeba przyznać, że fotografie robią wrażenie.