Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Co pić na diecie – 4 napoje, które warto pić każdego dnia!

06 czerwca 2016 00:00

Co pić na diecie? – często zadajecie to pytanie. Wodę? Jasne! Zieloną herbatę? Oczywiście! Czystek? Ależ bardzo proszę! Dzisiaj jednak mamy dla Was przepisy na 4 wyjątkowe napoje, które warto pić każdego dnia! Zapewne znacie ich składniki doskonale, ale nie zawsze w zaprezentowanej przeze mnie formie. Napoje urozmaicają codzienną dietę, pozwalają utrzymać równowagę kwasowo-zasadową w organizmie i dostarczają wielu składników odżywczych. W sam raz na lato, bo podajmy je na zimno!

Co pić na diecie – 4 napoje, które warto pić każdego dnia!
1. Sok z ogórka, limonki i pietruszki – nawadnia, dostarcza solidnej porcji witaminy C oraz magnezu, a jego smak jest wyjątkowo orzeźwiający! W sam raz na upały! Dodatkowo ogórki są świetnym źródłem potasu, który tracimy wraz z potem podczas wysiłku fizycznego i opalania.

Składniki: [1 duża szklanka]
  • 1/2 dużego ogórka szklarniowego lub 1 mniejszy
  • 1/2 pęczka pietruszki
  • sok wyciśnięty z 1/2 limonki
  • łyżeczka syropu z agawy lub miodu naturalnego
  • woda mineralna
  • ewentualnie kostki lodu
Przygotowanie:
Z ogórka i pietruszki wyciskamy sok. Dodajemy sok z limonki i mieszamy z syropem z agawy. Dopełniamy wodą mineralną. Można dodać kilka kostek lodu.

2. Poranny koktajl z kurkumą i pieprzem kajeńskim. To moje ulubione zestawienie produktów – praktycznie zawsze polecam je osobom odchudzającym się. Ostre przyprawy przyspieszają metabolizm, a do tego są niesamowicie silnymi antyoksydantami! Łączenie kurkuminy i kapsaicyny to świetny pomysł, ponieważ wzajemnie się uzupełniają. Pamiętaj, że ten koktajl nie tylko pobudzi metabolizm, ale też może wspomagać regulowanie poziomu cholesterolu, złagodzi stany zapalne w organizmie, zmniejszy ryzyko zachorowania na raka, pomoże w regeneracji stawów i wzmocni odporność organizmu. Kurkuma to prawdziwy cud natury – warto ją włączyć do swojego codziennego menu.

Składniki: [1 dużą szklanka]
  • sok z 1/2 cytryny
  • łyżeczka miodu naturalnego lub syropu z agawy
  • płaska łyżeczka kurkumy
  • szczypta pieprzu cayenne
  • woda mineralna
  • kostki lodu
Przygotowanie:
Wszystkie składniki dokładnie mieszamy i pijemy od razu po przygotowaniu. Koktajl ma właściwości rozgrzewające, dlatego warto dodać do niego kostki lodu, które złagodzą jego pikantną naturę!

3. Chia Sour, czyli napój cytrusowo-miętowy z dodatkiem nasion chia. O tym, że mam bzika na punkcie nasion chia, mogliście się już nie raz przekonać – dodaję je namiętnie wszędzie tam, gdzie się da! Chia Sour dostarcza witaminy C, błonnika, wapnia i magnezu. Taki napój jest szczególnie zalecany osobom, które mają problem z dostarczeniem odpowiedniej dziennej dawki błonnika, ale często miewają poranne napady głodu. To świetna „przekąska” tuż przed śniadaniem.

Składniki: [1 duża szklanka]
  • sok z 1 cytryny
  • kilka listków mięty
  • łyżka nasion chia (10g)
  • woda mineralna
  • ewentualnie kostki lodu
Przygotowanie:
Nasiona chia dokładnie mieszamy z sokiem z cytryny i wodą. Czekamy aż nasiona chia wchłoną trochę płynu i napęcznieją (jeśli nie masz czasu możesz zmiksować mieszankę). Po 15-20 minutach od przygotowania pijemy.

4. Koktajl z zielonym jęczmieniem. Taki koktajl pobudza wydzielanie soku żołądkowego, dostarcza sporej dawki magnezu i witaminy C. Pozwala też zachować równowagę kwasowo-zasadową w organizmie.

Składniki: [1 duża szklanka]
  • 1 łyżeczka sproszkowanego zielonego jęczmienia
  • sok z 1 limonki
  • sok z 1/2 pomarańczy
  • woda mineralna
  • ewentualnie: kostki lodu
Przygotowanie:
Wyciskamy sok z cytrusów, mieszamy go z młodym jęczmieniem i dopełniamy wodą. Możemy dodać kilka kostek lodu.

A tymczasem zapraszam Was do dołączenia do akcji 2 tygodnie pod Okiem Dietetyka na Myfitweb!

Jak dołączyć do akcji?

Zarejestruj się tu: http://myfitweb.com
Znajdź w serwisie grupę – 2 tygodnie pod Okiem Dietetyka na Myfitweb
Dołącz do grupy i korzystaj z diet, przepisów, porad i ciekawostek


Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Tatuaż z imieniem dziecka: 20 pomysłów na to, jak wytatuować sobie imię dziecka

artykuł


Oto Tulum Jungle Gym! Takiej siłowni jeszcze nie widzieliście. Sprzęt z drewna, na plaży w Meksyku

artykuł


FIT restauracje Warszawa [TOP 5 KNAJP]

artykuł


Zastosuj te zasady i SCHUDNIJ BEZ DIETY

artykuł


Ile zarabia dietetyk? RAPORT

artykuł


Co o ciąży powinna wiedzieć każda kobieta?

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Dieta

Detoks od kawy: ile trwa odwyk od kawy?

Dieta

Jak przestać jeść słodycze? 5 PROSTYCH rad od dietetyka

Dieta

Jaka dieta jest najlepsza? Eksperci wybrali trzy diety 2019 roku

Estrovita Skin, opinia po 3 miesiącach stosowania

artykuł


Vegetarian Calendar 2018. Wrocławianki promują weganizm i wegetarianizm. NAGO!

artykuł


Jedzenie na mieście kontra jedzenie w domu. JAK JEŚĆ ZDROWO?

artykuł


Olej lniany. Dlaczego warto włączyć go do diety?

artykuł


5 rzeczy, których nie wiedziałeś o burakach!

artykuł


FIWE 2018 bilety: wygraj podwójne zaproszenie na targi FIWE w Warszawie 21-23 września 2018

artykuł