Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Ile dni w tygodniu powinniśmy ćwiczyć?

15 maja 2017 14:16

Doskonały trening to taki, na którym dasz z siebie wszystko. Będziesz zadowolony z efektów i z poświęconego zaangażowania. Ile dni w tygodniu powinniśmy ćwiczyć?

Ile dni w tygodniu powinniśmy ćwiczyć? pixabay.com

Nie wiesz, jak zaplanować swój czas na siłce? Przede wszystkim postaw na jakość i ilość. Na początku, jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę w klubie fitness powinieneś ćwiczyć rozsądnie, nie rzucać się na wszystko, a w treningu zachować umiar.


Trening trzy dni w tygodniu jest świetny dla początkujących, ale także dla osób zajętych. Przy trzech dniach w tygodniu Twoje sesje ćwiczeniowe mogą trwać nieco dłużej. Dni wolne od treningu sprawią, że szybciej odzyskasz sprawność i będziesz mieć lepsze wyniki.

UWAGA! Kupuj TAŃSZE wejściówki i karnety na siłownie i zajęcia w klubie fitness na Myfitweb.pl

Dodaj czwarty dzień. Jeśli chcesz pracować przez cztery dni w tygodniu, zaplanuj dwie sesje treningowe silniejsze i dwa dni lżejsze. Spróbuj zmaksymalizować czas ćwiczeń, dzieląc dni na dwq treningi: dolnej części ciała i dwie górnej części ciała. Powinieneś też wystarczająco odpocząć między sesjami. Pomoże to lepiej przygotować się do kolejnego treningu.

Treningi pięć dni w tygodniu są dobre, jeśli musisz ograniczyć czas każdej sesji. Nadal masz na celu ćwiczenie każdego mięśnia dwa razy w tygodniu, a pięciodniowy „trans” daje trochę elastyczności w obszarach, które potrzebują więcej pomocy. Jeśli potrzebujesz dodatkowego dnia na nogi lub górną partię ciała, możesz swobodnie wygospodarować na to czas.

Sześć dni dla odważnych. Jeśli jesteś stałym bywalcem siłowni i masz aż sześć dni treningu, to każdy mięsień możesz ćwiczyć dwa razy lub nawet trzy razy w tygodniu. Prowadzi to do większej objętości, większego rozmiaru mięśni i szybszego wzrostu siły. Przy takiej częstotliwości treningi powinny być nieco krótsze. Minusem sześciu dni w tygodniu na siłce jest to, że możesz szybko poczuć się spalony. Na pewno odczujesz ból związany z zakwasami. Może należy nieco przełamać rutynę i podzielić tydzień na: trzy dni w tygodniu budujesz siłę, a trzy pozostałe dni budujesz rozmiar. 

SPRAWDŹ! Piękne nogi, zgrabne uda i pośladki? To ćwiczenie je zapewnia

Ile powinien trwać każdy nasz trening? Może być to i pół godziny, o ile, dajemy z siebie wszystko i ćwiczymy odpowiednio. I pamiętaj, nie rób tylko cardio. Poświęć czas na podnoszenie ciężarów, to pomaga zbudować więcej mięśni i spalić więcej kalorii podczas odpoczynku. Do dzieła!




Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Piękne nogi, zgrabne uda i pośladki? To ćwiczenie je zapewnia

artykuł


Piękna metamorfoza! Emilia schudła 22 kilogramy i chce więcej!

artykuł


Jak „zrobić” dół brzucha? [DOLNE PARTIE BRZUCHA SPALANIE]

artykuł


Jedzenie na mieście kontra jedzenie w domu. JAK JEŚĆ ZDROWO?

artykuł


Ile kosztuje trener personalny?

artykuł


7 rzeczy, których NIGDY nie rób na siłowni

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Jak zrobić 10 000 kroków dziennie?

Trening

Tajemnice treningów aniołków Victoria's Secret

Trening

Chcesz pozbyć się cellulitu na pośladkach? Te 4 ćwiczenia dają niezłe efekty

Body LIFE. Magazyn dla branży fitness

artykuł


Skażone owoce i warzywa. LISTA najbardziej zatrutych pestycydami

artykuł


Siemię lniane

artykuł


Jakich klubów najczęściej szukają Polacy?

artykuł


Emily Skye po porodzie. Tak wygląda trenerka fitness po ciąży

artykuł


Przepis na tłusty czwartek. Zamiast pączków zrób sam kruche ciasteczka

artykuł