Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Ile dni w tygodniu powinniśmy ćwiczyć?

15 maja 2017 14:16

Doskonały trening to taki, na którym dasz z siebie wszystko. Będziesz zadowolony z efektów i z poświęconego zaangażowania. Ile dni w tygodniu powinniśmy ćwiczyć?

Ile dni w tygodniu powinniśmy ćwiczyć? pixabay.com

Nie wiesz, jak zaplanować swój czas na siłce? Przede wszystkim postaw na jakość i ilość. Na początku, jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę w klubie fitness powinieneś ćwiczyć rozsądnie, nie rzucać się na wszystko, a w treningu zachować umiar.


Trening trzy dni w tygodniu jest świetny dla początkujących, ale także dla osób zajętych. Przy trzech dniach w tygodniu Twoje sesje ćwiczeniowe mogą trwać nieco dłużej. Dni wolne od treningu sprawią, że szybciej odzyskasz sprawność i będziesz mieć lepsze wyniki.

UWAGA! Kupuj TAŃSZE wejściówki i karnety na siłownie i zajęcia w klubie fitness na Myfitweb.pl

Dodaj czwarty dzień. Jeśli chcesz pracować przez cztery dni w tygodniu, zaplanuj dwie sesje treningowe silniejsze i dwa dni lżejsze. Spróbuj zmaksymalizować czas ćwiczeń, dzieląc dni na dwq treningi: dolnej części ciała i dwie górnej części ciała. Powinieneś też wystarczająco odpocząć między sesjami. Pomoże to lepiej przygotować się do kolejnego treningu.

Treningi pięć dni w tygodniu są dobre, jeśli musisz ograniczyć czas każdej sesji. Nadal masz na celu ćwiczenie każdego mięśnia dwa razy w tygodniu, a pięciodniowy „trans” daje trochę elastyczności w obszarach, które potrzebują więcej pomocy. Jeśli potrzebujesz dodatkowego dnia na nogi lub górną partię ciała, możesz swobodnie wygospodarować na to czas.

Sześć dni dla odważnych. Jeśli jesteś stałym bywalcem siłowni i masz aż sześć dni treningu, to każdy mięsień możesz ćwiczyć dwa razy lub nawet trzy razy w tygodniu. Prowadzi to do większej objętości, większego rozmiaru mięśni i szybszego wzrostu siły. Przy takiej częstotliwości treningi powinny być nieco krótsze. Minusem sześciu dni w tygodniu na siłce jest to, że możesz szybko poczuć się spalony. Na pewno odczujesz ból związany z zakwasami. Może należy nieco przełamać rutynę i podzielić tydzień na: trzy dni w tygodniu budujesz siłę, a trzy pozostałe dni budujesz rozmiar. 

SPRAWDŹ! Piękne nogi, zgrabne uda i pośladki? To ćwiczenie je zapewnia

Ile powinien trwać każdy nasz trening? Może być to i pół godziny, o ile, dajemy z siebie wszystko i ćwiczymy odpowiednio. I pamiętaj, nie rób tylko cardio. Poświęć czas na podnoszenie ciężarów, to pomaga zbudować więcej mięśni i spalić więcej kalorii podczas odpoczynku. Do dzieła!




Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Stroje kąpielowe plus size 2018! Zobacz kolekcję modelki Hunter McGrady

artykuł


Dietetyczne obiady na cały tydzień [PRZEPISY]

artykuł


Dietetyczne obiady: Pięć propozycji na posiłki

artykuł


Half/Full to zestaw naczyń na dietę z lustrem podwajającym jedzenie

artykuł


Mus kokosowy rozpływa się w ustach! Jak zrobić mus w domu?

artykuł


5 treningów, których powinieneś spróbować

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Boks w Warszawie - ćwicz tylko z najlepszymi trenerami boksu!

Trening

Najprostsza droga do nauki karate w Warszawie? Na zajęcia zapisz się już dziś!

Trening

Taekwondo Warszawa: trenuj taekwondo tylko u najlepszych

FIT restauracje Warszawa [TOP 5 KNAJP]

artykuł


Masaż po treningu. Dlaczego jest taki ważny?

artykuł


Mus kokosowy rozpływa się w ustach! Jak zrobić mus w domu?

artykuł


Targi FIT EXPO 2017 w Poznaniu: treningi, wykłady i sprzęt fitness [ZDJĘCIA]

artykuł


Olej lniany. Dlaczego warto włączyć go do diety?

artykuł


TRENING BRZUCHA. Ćwiczenia, które wyrzeźbią Twój brzuch. Witaj sześciopaku!

artykuł