Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Seks jest jedynym treningiem, który angażuje każdy mięsień ciała

27 kwietnia 2017 13:03

Chodzisz na siłownię, biegasz, podnosisz ciężary żeby mieć formę i mięśnie. Mamy dla Ciebie dobre wiadomości. Jak się okazuje w łóżku można zrobić najlepsze ćwiczenia, które zaangażują każdy mięsień Twojego ciała.

Seks jest jedynym treningiem, który angażuje każdy mięsień ciała pixabay.com

W ludzkim ciele znajduje się 657 mięśni (nie, penis nie jest jednym z nich). Amerykańscy badacze oszacowali, jak wiele z nich towarzyszy nam w codziennych zajęciach. I tak wyszło, że płacz angażuje 17 mięśni, pisanie 38, gra w golfa 133, a seks… 657, czyli wszystkie możliwe.

W sypialni praca każdego mięśnia ma znaczenie – mówi dla The Telegraph Mike Aunger, fizjoterapeuta i ekspert ds. anatomii mięśni. - Wszystkie mięśnie szkieletowe są niezbędne do poruszania się, niezależnie od tego, jak bardzo energicznie to robimy. Wszystkie gładkie mięśnie odgrywają nieustanną rolę w trawieniu, oddychaniu, krążeniu i czynnościach cielesnych. I, oczywiście, mięśnie serca są integralną częścią pompowania krwi do wszystkich właściwych obszarów ciała – dodaje.


ZOBACZ TEŻ: 6 ćwiczeń na mocne przedramiona


Mięśnie obejmujące żarówkę penisa u mężczyzn i żołądek przedsionkowy u kobiet (znany również jako "mięśnie męskości seksualnej"), zostały uznane przez naukowców za najważniejsze mięśnie płciowe. Są odpowiedzialne za męskie erekcje i ejakulacje, a także erekcje łechtaczki u kobiet i skurcze orgazmu dla obu płci.

Aunger ostrzega, że bezczynność jest "jednym z 10 największych czynników ryzyka globalnej śmiertelności, według Światowej Organizacji Zdrowia" i że "niewystarczająca aktywność" może zwiększyć ryzyko śmierci o ok. 20-30 procent.

Dlatego też najlepszym sposobem na kondycję jest aktywność w sypialni. Nie liczy się tu nic, oprócz czasu. „Trening w sypialni” powinien trwać ponad 30 minut, choć 45 minut oczywiście będzie lepiej.


POLUB NAS NA FACEBOOKU!



Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Kochasz sport? Koniecznie sprawdź nową wyszukiwarkę trenerów!

artykuł


Wiosenne przebudzenie. 10 sposobów na dobre samopoczucie!

artykuł


Warzywa korzeniowe – dlaczego warto je jeść jesienią?

artykuł


Pij kawę na zdrowie. Prozdrowotne właściwości kawy

artykuł


Trening zawsze i wszędzie! Ten trening złożony z 6 ćwiczeń zrobisz nawet na plaży!

artykuł


Zdrowa (R)ewolucja. Tak wygląda metamorfoza Oli

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Siłownia bez umowy [Warszawa]: ćwicz bez zobowiązań z Myfitweb

Trening

Prezenty świąteczne dla klientów. Co kupić na prezenty świąteczne dla klientów biznesowych?

Trening

Black Friday: promocje, kody, kiedy jest Black Friday 2019 w Polsce

6 trendów fitness na 2018 rok. POKOCHASZ JE WSZYSTKIE!

artykuł


Siemię lniane

artykuł


Kalistenika - plan treningowy dla początkujących

artykuł


Wspinaczka to styl życia. Ścianki wspinaczkowe są nie tylko dla odważnych

artykuł


Karta sportowa lepsza niż inne. Jedna karta daje wejście do wielu klubów fitness i siłowni!

artykuł


Efekt jojo - nie dziękuję! 5 porad, jak uniknąć efektu jojo

artykuł