Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Seks jest jedynym treningiem, który angażuje każdy mięsień ciała

27 kwietnia 2017 13:03

Chodzisz na siłownię, biegasz, podnosisz ciężary żeby mieć formę i mięśnie. Mamy dla Ciebie dobre wiadomości. Jak się okazuje w łóżku można zrobić najlepsze ćwiczenia, które zaangażują każdy mięsień Twojego ciała.

Seks jest jedynym treningiem, który angażuje każdy mięsień ciała pixabay.com

W ludzkim ciele znajduje się 657 mięśni (nie, penis nie jest jednym z nich). Amerykańscy badacze oszacowali, jak wiele z nich towarzyszy nam w codziennych zajęciach. I tak wyszło, że płacz angażuje 17 mięśni, pisanie 38, gra w golfa 133, a seks… 657, czyli wszystkie możliwe.

W sypialni praca każdego mięśnia ma znaczenie – mówi dla The Telegraph Mike Aunger, fizjoterapeuta i ekspert ds. anatomii mięśni. - Wszystkie mięśnie szkieletowe są niezbędne do poruszania się, niezależnie od tego, jak bardzo energicznie to robimy. Wszystkie gładkie mięśnie odgrywają nieustanną rolę w trawieniu, oddychaniu, krążeniu i czynnościach cielesnych. I, oczywiście, mięśnie serca są integralną częścią pompowania krwi do wszystkich właściwych obszarów ciała – dodaje.


ZOBACZ TEŻ: 6 ćwiczeń na mocne przedramiona


Mięśnie obejmujące żarówkę penisa u mężczyzn i żołądek przedsionkowy u kobiet (znany również jako "mięśnie męskości seksualnej"), zostały uznane przez naukowców za najważniejsze mięśnie płciowe. Są odpowiedzialne za męskie erekcje i ejakulacje, a także erekcje łechtaczki u kobiet i skurcze orgazmu dla obu płci.

Aunger ostrzega, że bezczynność jest "jednym z 10 największych czynników ryzyka globalnej śmiertelności, według Światowej Organizacji Zdrowia" i że "niewystarczająca aktywność" może zwiększyć ryzyko śmierci o ok. 20-30 procent.

Dlatego też najlepszym sposobem na kondycję jest aktywność w sypialni. Nie liczy się tu nic, oprócz czasu. „Trening w sypialni” powinien trwać ponad 30 minut, choć 45 minut oczywiście będzie lepiej.


POLUB NAS NA FACEBOOKU!



Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Jak ograniczyć cukier w diecie?

artykuł


Piramida żywieniowa – ale jak się na nią wdrapać?

artykuł


Kalistenika - plan treningowy dla początkujących

artykuł


DIETA OXY, czyli dieta białkowa [EFEKTY, CO JEŚĆ, ILE MOŻNA SCHUDNĄĆ?]

artykuł


Maja Hyży pokazała swoje „nieidealne” ciało. Z blizną i z brzuszkiem

artykuł


Czytamy etykiety! Czego nie powinno być w jogurcie?

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Szkoły tańca w Warszawie. Polecamy te miejsca dla dzieci i dorosłych

Trening

Krav maga w Warszawie. Naucz się efektywnie bronić

Trening

Siłownia bez umowy [Warszawa]: ćwicz bez zobowiązań z Myfitweb

Jak zrobić 10 000 kroków dziennie?

artykuł


Estrovita Skin, opinia po 3 miesiącach stosowania

artykuł


5 przepisów na zdrowe słodycze! Zakochasz się w tych łakociach!

artykuł


Dlaczego tak TRUDNO zrezygnować z jedzenia chipsów?

artykuł


Jak wybrać idealne buty do biegania

artykuł


Fitness w Warszawie: te kluby musisz odwiedzić, na tych zajęciach musisz być!

artykuł