Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Seks jest jedynym treningiem, który angażuje każdy mięsień ciała

27 kwietnia 2017 13:03

Chodzisz na siłownię, biegasz, podnosisz ciężary żeby mieć formę i mięśnie. Mamy dla Ciebie dobre wiadomości. Jak się okazuje w łóżku można zrobić najlepsze ćwiczenia, które zaangażują każdy mięsień Twojego ciała.

Seks jest jedynym treningiem, który angażuje każdy mięsień ciała pixabay.com

W ludzkim ciele znajduje się 657 mięśni (nie, penis nie jest jednym z nich). Amerykańscy badacze oszacowali, jak wiele z nich towarzyszy nam w codziennych zajęciach. I tak wyszło, że płacz angażuje 17 mięśni, pisanie 38, gra w golfa 133, a seks… 657, czyli wszystkie możliwe.

W sypialni praca każdego mięśnia ma znaczenie – mówi dla The Telegraph Mike Aunger, fizjoterapeuta i ekspert ds. anatomii mięśni. - Wszystkie mięśnie szkieletowe są niezbędne do poruszania się, niezależnie od tego, jak bardzo energicznie to robimy. Wszystkie gładkie mięśnie odgrywają nieustanną rolę w trawieniu, oddychaniu, krążeniu i czynnościach cielesnych. I, oczywiście, mięśnie serca są integralną częścią pompowania krwi do wszystkich właściwych obszarów ciała – dodaje.


ZOBACZ TEŻ: 6 ćwiczeń na mocne przedramiona


Mięśnie obejmujące żarówkę penisa u mężczyzn i żołądek przedsionkowy u kobiet (znany również jako "mięśnie męskości seksualnej"), zostały uznane przez naukowców za najważniejsze mięśnie płciowe. Są odpowiedzialne za męskie erekcje i ejakulacje, a także erekcje łechtaczki u kobiet i skurcze orgazmu dla obu płci.

Aunger ostrzega, że bezczynność jest "jednym z 10 największych czynników ryzyka globalnej śmiertelności, według Światowej Organizacji Zdrowia" i że "niewystarczająca aktywność" może zwiększyć ryzyko śmierci o ok. 20-30 procent.

Dlatego też najlepszym sposobem na kondycję jest aktywność w sypialni. Nie liczy się tu nic, oprócz czasu. „Trening w sypialni” powinien trwać ponad 30 minut, choć 45 minut oczywiście będzie lepiej.


POLUB NAS NA FACEBOOKU!



Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Bungee fitness w Polsce. Trening na bungee pokochacie od zaraz! [ZDJĘCIA, FILM]

artykuł


Dieta na skórę i paznokcie. Jak mieć zdrową cerę i odżywić skórę twarzy? [7 KROKÓW DO PIĘKNEJ CERY]

artykuł


Masaż po treningu. Dlaczego jest taki ważny?

artykuł


Jak nie przytyć na urlopie? [ZASTOSUJ TE WSKAZÓWKI]

artykuł


Emily Skye po porodzie. Tak wygląda trenerka fitness po ciąży

artykuł


Śledzie ze śliwką, żurawiną i orzechami włoskimi [PRZEPIS IDEALNY]

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Boks w Warszawie - ćwicz tylko z najlepszymi trenerami boksu!

Trening

Najprostsza droga do nauki karate w Warszawie? Na zajęcia zapisz się już dziś!

Trening

Taekwondo Warszawa: trenuj taekwondo tylko u najlepszych

Że niby fit? Blogerka pokazuje co jest w jedzeniu

artykuł


Wielkanocny e-book z fit przepisami od blogerów i dietetyka. Pobierz go za darmo

artykuł


Herbata matcha. Zielony eliksir zdrowia teraz kupisz w Lidlu

artykuł


Tłusty czwartek. Ile kalorii ma pączek? Jak spalić pączki?

artykuł


Jedzenie na mieście kontra jedzenie w domu. JAK JEŚĆ ZDROWO?

artykuł


Ćwiczenia na płaski brzuch. 10 ulubionych ćwiczeń trenerki Kayli Itsines

artykuł