Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Najgorsza rzecz, jaką możesz zrobić, jeśli chcesz pozbyć się tkanki tłuszczowej i zbudować mięśnie

07 listopada 2018 15:27

Bez względu na swoje cele fitness - utrata masy ciała, budowanie mięśni, wzmocnienie ciała - nie ma recepty na osiągnięcie szybkich rezultatów. W społeczeństwie nadal panuje powszechne i błędne przekonanie, że można stracić tłuszcz i zbudować mięśnie, poprzez redukcję miejscową.

Błędy na treningu pixabay.com

Co to jest redukcja miejscowa?

Redukcja miejscowa jest fałszywym przekonaniem, że można wykonywać ćwiczenia, aby celować w konkretny mięsień (np. triceps, wewnętrzne uda, dolny brzuch) i w rezultacie stracić tkankę tłuszczową w tym obszarze. To typowe błędy na treningu. Małe zmęczenie mięśni może sprawić, że mięśnie będą się trzęsły, ale ostatecznie nie poprawią Twojej ogólnej sprawności, niezbędnej do utraty tkanki tłuszczowej.

Czy redukcja miejscowa działa?

Krótka odpowiedź brzmi: nie, redukcja tkanki z jednego miejsca naszego ciała nie działa. Jeśli Twoim głównym celem jest utrata tkanki tłuszczowej, redukcja nie zadziała, ponieważ celujesz w małe mięśnie. Nie ma nic złego w tym, że chcesz stracić tłuszcz z ramion i budować mięśnie, ale robienie niezliczonych ćwiczeń na triceps nie zadziała. Jeśli jesteś już w dobrej kondycji i nie masz dużo tłuszczu do stracenia, rozwijanie konkretnej grupy mięśni - może pomóc ci zobaczyć większe efekty. 

Kupuj wejściówki na siłownię i zajęcia fitness aż do 60% taniej - bez umowy i stałych opłat

Co zatem zrobić? Zamiast zastanawiać się, jak zlikwidować "obszar problemowy", skup się na treningu całego ciała. Pomoże to poprawić ogólną siłę i zdrowie, a rezultaty, których szukasz, będą znacznie szybsze. Aby poprawić sylwetkę, nie skupiaj się na malutkich mięśniach, takich jak triceps. Wykonanie dużych, złożonych ćwiczeń uruchomiających jednocześnie kilka grup mięśniowych pozwoli Ci podnieść tętno, spalić więcej kalorii i poprawić koordynację. Ćwiczenia takie jak przysiady, martwy ciąg, wyskoki, wyciskanie na ławce, i podciąganie to idealne ćwiczenia, jeśli chcesz spalić tłuszcz i zbudować mięśnie. I to właśnie są efektywne treningi. 


Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Spodnie push up zdziałają CUDA! Legginsy podnoszące pośladki nie tylko na trening

artykuł


5 rzeczy, których nie wiedziałeś o burakach!

artykuł


Joga wyleczyła ją z traumy. Internauci pokochali zdjęcia Heidi Williams, są po prostu cudowne

artykuł


Modelka size plus w reklamach Victoria Secret?

artykuł


Co jeść żeby mieć płaski brzuch? Te 8 produktów

artykuł


Pole dance: dlaczego wybrać trening na rurze? [POLECAMY SZKOŁY POLE DANCE]

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Boks w Warszawie - ćwicz tylko z najlepszymi trenerami boksu!

Trening

Najprostsza droga do nauki karate w Warszawie? Na zajęcia zapisz się już dziś!

Trening

Taekwondo Warszawa: trenuj taekwondo tylko u najlepszych

7 rzeczy, których NIGDY nie rób na siłowni

artykuł


ExumaGym. Ekskluzywny klub fitness w budynku The Tides w Warszawie

artykuł


Dieta dla płodności. Jak właściwe przygotować się do ciąży?

artykuł


Co jeść przed treningiem aby schudnąć? Pytamy eksperta

artykuł


Go Active Show 2018: gwiazdy, treningi, zawody [18-20 maja w Ptak Warsaw Expo]

artykuł


Forma na lato. Na te zajęcia koniecznie wybierz się w wakacje

artykuł