Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim

15 lutego 2018 18:33

Myfitweb

Żeby zbudować takie pośladki trzeba nieźle się namęczyć! Ale jeśli już się takie ma to koniecznie należy się pochwalić. Tak też zrobiła Kim, która na Instagramie opublikowała zdjęcie swojej metamorfozy. Włożyła sporo pracy w trening i zdradza tajemnicę: jak zrobić takie pośladki?

Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim
Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim
Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim
Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim
Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim
Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim
Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim
Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim
Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim
Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim
Skuteczny trening na pośladki. Jak zrobić takie pośladki? Poznaj sekret Kim

Kim ma ponad 76 000 obserwujących na Instagramie, a kiedy spojrzysz na jej profil, sam przyznasz, że przemiana jest motywująca. Zmieniła całe swoje ciało od stóp do głów i teraz można jej pozazdrościć – w szczególności, że jest matką dwójki dzieci, więc czas na trening musiała skrupulatnie zaplanować.

KUPUJ tanie wejściówki na siłownię i ćwicz tak jak lubisz! Wejście już za 10 zł!

Trening na pośladki
W jednym ze swoich najnowszych postów Kim pokazuje, jak zmieniło się jej ciało . Na zdjęciu po lewej jest sylwetka, którą dziewczyna miała robiąc jedynie ćwiczenia kardio. Biegała wiele kilometrów żeby uzyskać smukłą sylwetkę. Nie była zadowolona z tego, jak wyglądała, a jadła 1200 kalorii dziennie… Wtedy też stwierdziła, że pora na zmiany. A te doprowadziły ją do tego co widać, na zdjęciu po prawej stronie. - Teraz chodzę na trening siłowy 4 razy w tygodniu, a pod koniec każdej sesji robię LISĘ (stan równowagi o niskiej intensywności) - napisała. – Jem 2000 kalorii dziennie! Jestem pełna energii – dodała.

Co równie ważne, Kim nauczyła się akceptować swoje ciało i kochać je takie, jakie jest. Choć mając takie warunki, nie ma się co dziwić!







Tylko u nas

Zobacz również

Pracodawca

Musclemania Poland: zaprezentuj swoją metamorfozę

Pracodawca

Niezależnie od tego, czy Twoje dziecko ma 4 czy 14 lat, może koszystać z odpowiednich

Pracodawca

Balet dla dzieci: jakie korzyści dają dziecku zajęcia taneczne?

Tylko u nas

Zadbaj o zdrowie

x