Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Jedzenie na mieście kontra jedzenie w domu. JAK JEŚĆ ZDROWO?

13 września 2017 17:57

Polacy jedzą coraz mniej w domu bądź nie mają w zwyczaju zabierania ze sobą do pracy posiłków przygotowanych wcześniej. Chętnie korzystamy z coffee barów, gdzie dużą kawą z syropem i cukrem możemy się najeść na śniadanie. Zachodzimy do fast foodów po śniadania i niekiedy spożywamy je w samochodach stojąc w porannych korkach. Na lunch wychodzimy obowiązkowo z biura, gdyż daj nam to pewne oderwanie od spraw służbowych w środku dnia.

Jedzenie na mieście kontra jedzenie w domu. JAK JEŚĆ ZDROWO? pixabay.com

Przekładając całkowicie swoje żywienie na żywienie zbiorowe bardzo łatwo o zwiększenie się masy ciała. Jeśli jest to jeszcze połączone z siedzącym trybem życia to tym prościej o dodatkowe kilogramy nie mówić już o większym ryzku powstawania chorób cywilizacyjnych. Żywność przygotowana w domu ma wiele zalet – z reguły jest uboższa w kalorie, a bogatsza w składniki odżywcze, jest mniej przetworzona i bardziej naturalna. Warto więc powrócić do wspólnego gotowania w domu.

KUPUJ WEJŚCIÓWKI i karnety na MYFITWEB.pl. Do 60 proc. TANIEJ

Co może nam pomóc? 8 RAD:

1. Wykorzystujmy mrożone warzywa – będzie prosto i zdrowo.

2. Używajmy gotowych mieszanek płatków pełnoziarnistych z jogurtem na śniadanie czy przekąskę w ciągu dnia.

3. Mięsa i zupy przygotowujmy na kilka dni. Zmieniajmy jedynie dodatki, np. kurczak pieczony raz może pojawić się w towarzystwie leczo warzywnego, a innym razem z brokułami w sałatce.

4. Jeśli nie mamy czasu myśleć o świeżych owocach można je po części zastąpić sokami owocowymi – najlepiej jednodniowymi bądź tymi beza dodatku cukru.

5. II śniadanie czy podwieczorek – może warto zamiast dużej, słodkiej latte zjeść serek wiejski z kilkoma rzodkiewkami.

6. Zróbmy zakupy spożywcze przez Internet. Ułatwi to nam zdecydowanie życie.

7. Poprośmy o pomoc w kuchni nasze dzieci – im szybciej nauczą się zdrowo gotować tym będą zdrowsze i szczuplejsze. Dostosujmy jednak ich wiek do zadania i nie spuszczajmy ich z oka.

8. Masz czegoś za dużo? Zamroź – wykorzystaj do tego specjalne torebeczki do mrożenia. Odgrzejesz sobie danie na szybko w dowolnym czasie.


Ewa Ceborska-Scheiterbauer

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Ab roller – kółko do ćwiczeń mięśni brzucha [JAK ĆWICZYĆ, EFEKTY]

artykuł


Dieta OXY: opinie o odchudzaniu metodą OXY

artykuł


Body Mirror. Ten projekt ma pokazać piękno niedoskonałych ciał

artykuł


Zdrowe i niskokaloryczne śniadania na każdy dzień tygodnia. 7 propozycji, które Ci zasmakują!

artykuł


20-minutowy trening całego ciała z Mel B [WZMOCNISZ I WYRZEŹBISZ MIĘŚNIE]

artykuł


5 treningów, których powinieneś spróbować

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Dieta

Detoks od kawy: ile trwa odwyk od kawy?

Dieta

Jak przestać jeść słodycze? 5 PROSTYCH rad od dietetyka

Dieta

Jaka dieta jest najlepsza? Eksperci wybrali trzy diety 2019 roku

FIWE 2017 we wrześniu w Warszawie. Odwiedź największe wydarzenie branży fitness!

artykuł


Ile kalorii ma to co jesz?

artykuł


Trening na przedramiona. 6 ćwiczeń na mocne przedramiona

artykuł


Brownie z trzech składników. Zdrowe, bo bez cukru, ale tego nie poczujesz!

artykuł


Zdrowe produkty z Lidla. Co kupić w Lidlu?

artykuł


Zajęcia fitness w Starej Miłosnej i Wesołej: Tu jest gdzie poćwiczyć!

artykuł