Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Jedzenie na mieście kontra jedzenie w domu. JAK JEŚĆ ZDROWO?

13 września 2017 17:57

Polacy jedzą coraz mniej w domu bądź nie mają w zwyczaju zabierania ze sobą do pracy posiłków przygotowanych wcześniej. Chętnie korzystamy z coffee barów, gdzie dużą kawą z syropem i cukrem możemy się najeść na śniadanie. Zachodzimy do fast foodów po śniadania i niekiedy spożywamy je w samochodach stojąc w porannych korkach. Na lunch wychodzimy obowiązkowo z biura, gdyż daj nam to pewne oderwanie od spraw służbowych w środku dnia.

Jedzenie na mieście kontra jedzenie w domu. JAK JEŚĆ ZDROWO? pixabay.com

Przekładając całkowicie swoje żywienie na żywienie zbiorowe bardzo łatwo o zwiększenie się masy ciała. Jeśli jest to jeszcze połączone z siedzącym trybem życia to tym prościej o dodatkowe kilogramy nie mówić już o większym ryzku powstawania chorób cywilizacyjnych. Żywność przygotowana w domu ma wiele zalet – z reguły jest uboższa w kalorie, a bogatsza w składniki odżywcze, jest mniej przetworzona i bardziej naturalna. Warto więc powrócić do wspólnego gotowania w domu.

KUPUJ WEJŚCIÓWKI i karnety na MYFITWEB.pl. Do 60 proc. TANIEJ

Co może nam pomóc? 8 RAD:

1. Wykorzystujmy mrożone warzywa – będzie prosto i zdrowo.

2. Używajmy gotowych mieszanek płatków pełnoziarnistych z jogurtem na śniadanie czy przekąskę w ciągu dnia.

3. Mięsa i zupy przygotowujmy na kilka dni. Zmieniajmy jedynie dodatki, np. kurczak pieczony raz może pojawić się w towarzystwie leczo warzywnego, a innym razem z brokułami w sałatce.

4. Jeśli nie mamy czasu myśleć o świeżych owocach można je po części zastąpić sokami owocowymi – najlepiej jednodniowymi bądź tymi beza dodatku cukru.

5. II śniadanie czy podwieczorek – może warto zamiast dużej, słodkiej latte zjeść serek wiejski z kilkoma rzodkiewkami.

6. Zróbmy zakupy spożywcze przez Internet. Ułatwi to nam zdecydowanie życie.

7. Poprośmy o pomoc w kuchni nasze dzieci – im szybciej nauczą się zdrowo gotować tym będą zdrowsze i szczuplejsze. Dostosujmy jednak ich wiek do zadania i nie spuszczajmy ich z oka.

8. Masz czegoś za dużo? Zamroź – wykorzystaj do tego specjalne torebeczki do mrożenia. Odgrzejesz sobie danie na szybko w dowolnym czasie.


Ewa Ceborska-Scheiterbauer

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Trenerka fitness pokazała swój… cellulit. I zaczęła się burza [ZDJĘCIA]

artykuł


Pole dance: dlaczego wybrać trening na rurze? [POLECAMY SZKOŁY POLE DANCE]

artykuł


Fit Life Expo, czyli prawdziwe święto dla fanów dbania o doskonałą formę

artykuł


Zajęcia dla dzieci, Warszawa: sportowe zajęcia, treningi dla dzieci – wejściówki do 20 zł

artykuł


Motywacja do treningu. 9 powodów żeby trenować regularnie

artykuł


Czytamy etykiety! Czego nie powinno być w jogurcie?

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Dieta

Detoks od kawy: ile trwa odwyk od kawy?

Dieta

Jak przestać jeść słodycze? 5 PROSTYCH rad od dietetyka

Dieta

Jaka dieta jest najlepsza? Eksperci wybrali trzy diety 2019 roku

Czy pas neoprenowy wyszczuplający odchudza?

artykuł


Jak zrzucić brzuch? Musisz podnosić ciężary

artykuł


Black Friday: promocje, kody, kiedy jest Black Friday 2019 w Polsce

artykuł


Polskie gwiazdy bez makijażu i w samej bieliźnie. To projekt #BlackandWhiteBeauty

artykuł


Squat_twinss, czyli Sandra i Agnieszka Krakowskie. Podwójna dawka motywacji od fit bliźniaczek

artykuł


Pole dance: dlaczego wybrać trening na rurze? [POLECAMY SZKOŁY POLE DANCE]

artykuł