WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Jesz zdrowo i nadal nie możesz schudnąć? A może…

25 października 2017 16:46

Gdy czujesz się głodny sięgasz po garść orzechów. Bo wiesz, że ciasteczko nie jest najlepszym rozwiązaniem. I dobrze. Ale pamiętaj, że garstka to nie jest tyle samo co porcja. To samo tyczy się przepisów i gramatury produktów w nich podanych.

pixabay.com

Leanne Ward, dietetyk sportowy na swoim Instagramie „the_fitness_dietitian” wyjaśnia różnicę. I daje radę: na diecie warto ważyć zdrowe produkty, a nie nakładać na oko np. właśnie garstkę. Rozmiar porcji ma znaczenie. Mimo, że takie produkty jak orzechy są zdrowe, nie są wolne od kalorii. Jeśli zjadasz właśnie takie garstki to codziennie spożywasz setki dodatkowych kalorii. To może być powodem, że jesz zdrowo ale nie tracisz na wadze. Ba! Możesz nawet przytyć.

KUPUJ tanie wejściówki na siłownie i zajęcia fitness na MYFITWEB.PL

Leanne Ward komentuje: "To zdjęcie pokazuje, że nawet ja jako dietetyk, przeceniłem rozmiary porcji. Jeśli chcesz schudnąć, zalecam ważenie lub mierzenie porcji przez dzień lub dwa". W ten sposób można zaoszczędzić wiele kalorii. I wyrobić sobie dobry nawyk.


I pamiętajcie, że orzechy, nasiona, awokado i olej są bardzo zdrowe, ale także dość kaloryczne. Więc jeśli twoim celem jest utrata tkanki tłuszczowej, uważaj na porcje zdrowej żywności. Ward podsumowuje „zrozumienie ilości i wielkości porcji może pomóc Ci osiągnąć swoje cele".

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe
Zobacz komentarze

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Brak Ci pewności siebie? Zobacz zdjęcia modelki Iskry Lawrence

artykuł


8 wskazówek: jak mieć silniejszy i płaski brzuch?

artykuł


Chipsy? Tak, ale domowej roboty!

artykuł


Dieta Dąbrowskiej: warzywno- owocowa dieta dr Dąbrowskiej [ZASADY, EFEKTY, CO JEŚĆ]

artykuł


Motywacja do treningu. 9 powodów żeby trenować regularnie

artykuł


8 przepisów na zdrowy lunch do pracy [POMYSŁY NA LUNCH BOXA]

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Dieta

Lody Halo Top [KALORIE, SKŁAD, CENA]. Możesz je jeść nawet na diecie

Dieta

Oscypek: kalorie góralskiej przekąski

Dieta

Serek wiejski. Kalorie popularnej przekąski

Co zrobić kiedy nie chce Ci się iść na trening? [8 POMYSŁÓW]

artykuł


Hummus o smaku brownie! Jest słodki i idealny na dietę

artykuł


Te liście sprzyjają leczeniu osteoporozy i i spowalniają procesy starzenia komórek

artykuł


Koktajle na każdy dzień tygodnia. Na śniadanie, obiad i kolację [PRZEPISY]

artykuł


5 sposobów na wiosenne przesilenie

artykuł


10 popularnych błędów dietetycznych. Nie popełniaj ich, Twoja sylwetka Ci podziękuje

artykuł