Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Rób to każdego dnia żeby schudnąć! Możesz zrzucić 9 kilogramów w pół roku!

26 września 2017 14:47

Amerykańscy naukowcy znów zaskakują. W artykule opublikowanym w piśmie „Academy of Nutrition and Dietetics”, badacze z Uniwersytetu Duke poinformowali, że ci którzy ważą się codziennie, tracą około trzy razy więcej kilogramów niż ci, którzy rzadko wchodzą na wagę!

Rób to każdego dnia żeby schudnąć! Możesz zrzucić 9 kilogramów w pół roku! pixabay.com

W eksperymencie udział wzięło 47 kobiet z nadwagą. W badaniu wykorzystano wagi elektroniczne połączone siecią komputerową, dostęp do nich mieli specjaliści nadzorujący eksperyment. Wszystkim osobom, które wzięły w nim udział zalecano, aby codziennie zdrowo się odżywiali i ćwiczyli.

Dzięki systemowi komputerowemu naukowcy śledzili częstotliwość ważenia się oraz aktualne wagi. Po sześciu miesiącach badacze wyznaczyli zarówno masę ciała, jak i skład wszystkich badanych osób i stwierdzili, że ci, którzy ważyli się codziennie (a było to 51 procent wszystkich badanych), stracili średnio 9 kilogramów! Ci którzy na wadze stawali około pięć dni w tygodniu zgubili 3 kilogramy.

KUPUJ wejściówki na zajęcia fitness i do siłowni w swoim mieście. Do 60 proc. taniej

Osoby, które ważyły się codziennie były na zdrowej diecie i ćwiczyły. Autorzy badania stwierdzili: "Codzienne ważenie może powodować pewne procesy, które sprzyjają zmianie zachowania. Ci, którzy ważą się codziennie są niejako zobligowani żeby utrzymać zdrowy styl życia.

Najnowsze badanie w zasadzie potwierdza to, co naukowcy ustalili już wcześniej. Ci którzy ważą się częściej tracą więcej na wadze i nie tyją. Codzienne stawanie na wadze pozwala kontrolować masę ciała. Nawet jeśli już zaczynamy tyć, to możemy nad tym panować: wprowadzić dietę czy zwiększyć częstotliwość treningów. A dzięki temu chudniemy. Proste, prawda?

CZYTAJ TEŻ: "Ćwiczę i nie chudnę!" Pewnie popełniasz tych 5 błędów

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Body positive: co to jest i kogo dotyczy?

artykuł


Zrób te 6 rzeczy, jeśli chcesz zrzucić tłuszczyk z brzucha. Na dobre!

artykuł


Słuchawki sportowe idealne na trening

artykuł


Jakich owoców unikać przy odchudzaniu?

artykuł


Mata do akupresury Pranamat ECO. Na ból pleców, głowy, poprawę samopoczucia

artykuł


Czytamy etykiety! Czego nie powinno być w jogurcie?

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Sylwetka

Jaka jest idealna kobieca figura według mężczyzn?

Sylwetka

Dlaczego tak TRUDNO zrezygnować z jedzenia chipsów?

Sylwetka

Drugi podbródek: jak się go pozbyć?

Mister Polski 2017 pokazuje swoją metamorfozę. Tak się zmienił Jakub Kucner [ZDJĘCIA]

artykuł


Jak wygląda ciało po ciąży? Julie Bhosale pokazuje odważne zdjęcia

artykuł


Dieta 1800 kcal. Tak wygląda menu na diecie 1800 kcal. Smaczniej niż myślisz!

artykuł


V Jubileuszowa Edycja Konferencji PEI The Best Of PEI 16 marca 2019 na PGE Narodowym w Warszawie

artykuł


FIWE 2018: największe targi fitness & wellness w Polsce [program, debiuty, wystawcy]

artykuł


Koktajle na każdy dzień tygodnia. Na śniadanie, obiad i kolację [PRZEPISY]

artykuł