Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Rób to każdego dnia żeby schudnąć! Możesz zrzucić 9 kilogramów w pół roku!

26 września 2017 14:47

Amerykańscy naukowcy znów zaskakują. W artykule opublikowanym w piśmie „Academy of Nutrition and Dietetics”, badacze z Uniwersytetu Duke poinformowali, że ci którzy ważą się codziennie, tracą około trzy razy więcej kilogramów niż ci, którzy rzadko wchodzą na wagę!

Rób to każdego dnia żeby schudnąć! Możesz zrzucić 9 kilogramów w pół roku! pixabay.com

W eksperymencie udział wzięło 47 kobiet z nadwagą. W badaniu wykorzystano wagi elektroniczne połączone siecią komputerową, dostęp do nich mieli specjaliści nadzorujący eksperyment. Wszystkim osobom, które wzięły w nim udział zalecano, aby codziennie zdrowo się odżywiali i ćwiczyli.

Dzięki systemowi komputerowemu naukowcy śledzili częstotliwość ważenia się oraz aktualne wagi. Po sześciu miesiącach badacze wyznaczyli zarówno masę ciała, jak i skład wszystkich badanych osób i stwierdzili, że ci, którzy ważyli się codziennie (a było to 51 procent wszystkich badanych), stracili średnio 9 kilogramów! Ci którzy na wadze stawali około pięć dni w tygodniu zgubili 3 kilogramy.

KUPUJ wejściówki na zajęcia fitness i do siłowni w swoim mieście. Do 60 proc. taniej

Osoby, które ważyły się codziennie były na zdrowej diecie i ćwiczyły. Autorzy badania stwierdzili: "Codzienne ważenie może powodować pewne procesy, które sprzyjają zmianie zachowania. Ci, którzy ważą się codziennie są niejako zobligowani żeby utrzymać zdrowy styl życia.

Najnowsze badanie w zasadzie potwierdza to, co naukowcy ustalili już wcześniej. Ci którzy ważą się częściej tracą więcej na wadze i nie tyją. Codzienne stawanie na wadze pozwala kontrolować masę ciała. Nawet jeśli już zaczynamy tyć, to możemy nad tym panować: wprowadzić dietę czy zwiększyć częstotliwość treningów. A dzięki temu chudniemy. Proste, prawda?

CZYTAJ TEŻ: "Ćwiczę i nie chudnę!" Pewnie popełniasz tych 5 błędów

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Ćwiczenia na powiększenie biustu: efekty, jakich możesz się spodziewać

artykuł


Chcesz pozbyć się cellulitu na pośladkach? Te 4 ćwiczenia dają niezłe efekty

artykuł


McDonald's menu: co wybrać, jeśli już musisz zjeść fast fooda

artykuł


ESP: Targi Europe Sport Power odbyły się w Krakowie

artykuł


Idealny spalacz tłuszczu? Rower stacjonarny [EFEKTY, CENA, JAK JEŹDZIĆ]

artykuł


Lato w pełni! Nie kupujesz karnetu? Kup wejściówkę do 60 proc. taniej u nas

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Sylwetka

Jaka jest idealna kobieca figura według mężczyzn?

Sylwetka

Dlaczego tak TRUDNO zrezygnować z jedzenia chipsów?

Sylwetka

Drugi podbródek: jak się go pozbyć?

Co pić po treningu? Ten 4-składnikowy napój Adriana Lima pije po każdym treningu!

artykuł


Sezon na KAKI. 5 rzeczy, które musisz wiedzieć o KAKI [KALORIE, WŁAŚCIWOŚCI, CENA]

artykuł


Ćwiczenia na brzuch: zbuduj swój sześciopak

artykuł


Pole dance Warszawa. Najczęściej odwiedzane szkoły z tańcem na rurze!

artykuł


Siemię lniane dla zdrowia i zgrabnej sylwetki [WŁAŚCIWOŚCI, JAK STOSOWAĆ, JAK PIĆ]

artykuł


Peeling czekoladowy nadający się do jedzenia! [FIT PRZEPIS]

artykuł