Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Trening brzucha: jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha? [ĆWICZENIA]

20 lipca 2017 11:04

Chcesz spalić tkankę tłuszczową z brzucha? Mamy dla Ciebie prosty trening, który składa się z kardio i ćwiczeń modelujących. Możesz wykonać go w domu lub na siłowni, potrzebna będzie mata, hantle według uznania i motywacja!

Trening brzucha: jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha? [ĆWICZENIA] pixabay.com

U wielu z nas tkanka tłuszczowa w pierwszej kolejności odkłada się właśnie w okolicach brzucha. Odstający brzuch, boczki, cellulit są zmorą nie tylko tych, którzy zmagają się z nadwagą. Na szczęście tkanki tłuszczowej z brzucha można się w miarę szybko pozbyć. Oczywiście ważne będą regularne treningi, kardio, ale także siłowe – te z obciążeniem. Do tego koniecznie trzeba dodać ćwiczenia modelujące, czyli serie ćwiczeń na mięśnie skośne, popularne „brzuszki”, planki i inne.

KUP wejściówkę na siłownię i zajęcia fitness w Twoim mieście

Podczas ćwiczeń kardio tkankę tłuszczową spalany z całego ciała, nie tylko z brzucha. Na początek intensywność treningu powinna być niska, z czasem ją zwiększamy. Żeby spalić tkankę tłuszczową biegamy: na bieżni, ale też w plenerze, skaczemy na skakance, robimy przysiady z wyskokiem albo trenujemy na rowerze. Proste codzienne czynności, lekko zmodyfikowane, też mogą być dla nas treningiem. W drodze do pracy warto wysiąść dwa przystanki wcześniej i szybkim krokiem przejść trasę. Zamiast korzystać z windy – wchodźmy po schodach. To też dobre ćwiczenie.

Kardio uzupełniamy o ćwiczenia modelujące. Wykonujemy je w seriach. Np. 3 po 30 powtórzeń. Jakie ćwiczenia są najlepsze na modelowanie brzucha? Najbardziej efektywne znajdziecie w naszej bazie ćwiczeń, wraz z opisami, zdjęciami i filmikami. Trzeba je poprawnie wykonywać, technika ma naprawdę ogromne znaczenie, dlatego warto poświęcić chwilę na „szkolenie”. Na początek możemy robić 30 minutowy trening poprzedzony kardio. I tak na przykład robimy trzy serie po 30 powtórzeń wybranych ćwiczeń. ZNAJDZIESZ JE W NASZEJ BAZIE ĆWICZEŃ.

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Dieta na skórę i paznokcie. Jak mieć zdrową cerę i odżywić skórę twarzy? [7 KROKÓW DO PIĘKNEJ CERY]

artykuł


Ćwiczenia na płaski brzuch. 10 ulubionych ćwiczeń trenerki Kayli Itsines

artykuł


Polskie superfoods. Młody jęczmień, burak, nać pietruszki, liście jarmużu

artykuł


5 ćwiczeń kardio, które zastąpią bieganie

artykuł


Jak wybrać idealne buty do biegania

artykuł


Zdrowe produkty z Lidla. Co kupić w Lidlu?

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Seks jak trening. Ile kalorii spalisz podczas seksu?

Trening

Mata do akupresury Pranamat ECO. Na ból pleców, głowy, poprawę samopoczucia

Trening

Najgorsza rzecz, jaką możesz zrobić, jeśli chcesz pozbyć się tkanki tłuszczowej i zbudować mięśnie

Ida Keeling. Babcia z werwą i z rekordem!

artykuł


5 ćwiczeń z hantlami na piękne pośladki

artykuł


Chcesz urozmaicić swój trening? Gigant serie, super serie i serie łączone są dla ciebie!

artykuł


Fitsutra, czyli połączenie fitnessu i kamasutry. TEGO JESZCZE NIE BYŁO

artykuł


Brudna 12 - lista najbardziej skażonych warzyw i owoców

artykuł


Rób to każdego dnia żeby schudnąć! Możesz zrzucić 9 kilogramów w pół roku!

artykuł