Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Trening brzucha: jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha? [ĆWICZENIA]

20 lipca 2017 11:04

Chcesz spalić tkankę tłuszczową z brzucha? Mamy dla Ciebie prosty trening, który składa się z kardio i ćwiczeń modelujących. Możesz wykonać go w domu lub na siłowni, potrzebna będzie mata, hantle według uznania i motywacja!

Trening brzucha: jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha? [ĆWICZENIA] pixabay.com

U wielu z nas tkanka tłuszczowa w pierwszej kolejności odkłada się właśnie w okolicach brzucha. Odstający brzuch, boczki, cellulit są zmorą nie tylko tych, którzy zmagają się z nadwagą. Na szczęście tkanki tłuszczowej z brzucha można się w miarę szybko pozbyć. Oczywiście ważne będą regularne treningi, kardio, ale także siłowe – te z obciążeniem. Do tego koniecznie trzeba dodać ćwiczenia modelujące, czyli serie ćwiczeń na mięśnie skośne, popularne „brzuszki”, planki i inne.

KUP wejściówkę na siłownię i zajęcia fitness w Twoim mieście

Podczas ćwiczeń kardio tkankę tłuszczową spalany z całego ciała, nie tylko z brzucha. Na początek intensywność treningu powinna być niska, z czasem ją zwiększamy. Żeby spalić tkankę tłuszczową biegamy: na bieżni, ale też w plenerze, skaczemy na skakance, robimy przysiady z wyskokiem albo trenujemy na rowerze. Proste codzienne czynności, lekko zmodyfikowane, też mogą być dla nas treningiem. W drodze do pracy warto wysiąść dwa przystanki wcześniej i szybkim krokiem przejść trasę. Zamiast korzystać z windy – wchodźmy po schodach. To też dobre ćwiczenie.

Kardio uzupełniamy o ćwiczenia modelujące. Wykonujemy je w seriach. Np. 3 po 30 powtórzeń. Jakie ćwiczenia są najlepsze na modelowanie brzucha? Najbardziej efektywne znajdziecie w naszej bazie ćwiczeń, wraz z opisami, zdjęciami i filmikami. Trzeba je poprawnie wykonywać, technika ma naprawdę ogromne znaczenie, dlatego warto poświęcić chwilę na „szkolenie”. Na początek możemy robić 30 minutowy trening poprzedzony kardio. I tak na przykład robimy trzy serie po 30 powtórzeń wybranych ćwiczeń. ZNAJDZIESZ JE W NASZEJ BAZIE ĆWICZEŃ.

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Jak zrobić idealne guacamole? [PROSTY PRZEPIS]

artykuł


Forma na lato. Na te zajęcia koniecznie wybierz się w wakacje

artykuł


Idealny spalacz tłuszczu? Rower stacjonarny [EFEKTY, CENA, JAK JEŹDZIĆ]

artykuł


Buty Reebok Speed TR 2.0. Z nimi będziesz gotowa na każdy trening! KONKURS

artykuł


4 treningowe zwyczaje, które musisz zmienić po 30-stce

artykuł


Masaż po treningu. Dlaczego jest taki ważny?

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Siłownia bez umowy [Warszawa]: ćwicz bez zobowiązań z Myfitweb

Trening

Prezenty świąteczne dla klientów. Co kupić na prezenty świąteczne dla klientów biznesowych?

Trening

Black Friday: promocje, kody, kiedy jest Black Friday 2019 w Polsce

W lutym w Krakowie odbędą się targi fitness Europe Sport Power

artykuł


Dietetyczne obiady na cały tydzień [PRZEPISY]

artykuł


Zabiegi na cellulit? Na usuwanie cellulitu wypróbuj laser ICOONE

artykuł


Emily Skye po porodzie. Tak wygląda trenerka fitness po ciąży

artykuł


Brudna 12 - lista najbardziej skażonych warzyw i owoców

artykuł


Oliwa z oliwek, sery, wino. Co przywieźć z wakacji?

artykuł