Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Trening brzucha: jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha? [ĆWICZENIA]

20 lipca 2017 11:04

Chcesz spalić tkankę tłuszczową z brzucha? Mamy dla Ciebie prosty trening, który składa się z kardio i ćwiczeń modelujących. Możesz wykonać go w domu lub na siłowni, potrzebna będzie mata, hantle według uznania i motywacja!

Trening brzucha: jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha? [ĆWICZENIA] pixabay.com

U wielu z nas tkanka tłuszczowa w pierwszej kolejności odkłada się właśnie w okolicach brzucha. Odstający brzuch, boczki, cellulit są zmorą nie tylko tych, którzy zmagają się z nadwagą. Na szczęście tkanki tłuszczowej z brzucha można się w miarę szybko pozbyć. Oczywiście ważne będą regularne treningi, kardio, ale także siłowe – te z obciążeniem. Do tego koniecznie trzeba dodać ćwiczenia modelujące, czyli serie ćwiczeń na mięśnie skośne, popularne „brzuszki”, planki i inne.

KUP wejściówkę na siłownię i zajęcia fitness w Twoim mieście

Podczas ćwiczeń kardio tkankę tłuszczową spalany z całego ciała, nie tylko z brzucha. Na początek intensywność treningu powinna być niska, z czasem ją zwiększamy. Żeby spalić tkankę tłuszczową biegamy: na bieżni, ale też w plenerze, skaczemy na skakance, robimy przysiady z wyskokiem albo trenujemy na rowerze. Proste codzienne czynności, lekko zmodyfikowane, też mogą być dla nas treningiem. W drodze do pracy warto wysiąść dwa przystanki wcześniej i szybkim krokiem przejść trasę. Zamiast korzystać z windy – wchodźmy po schodach. To też dobre ćwiczenie.

Kardio uzupełniamy o ćwiczenia modelujące. Wykonujemy je w seriach. Np. 3 po 30 powtórzeń. Jakie ćwiczenia są najlepsze na modelowanie brzucha? Najbardziej efektywne znajdziecie w naszej bazie ćwiczeń, wraz z opisami, zdjęciami i filmikami. Trzeba je poprawnie wykonywać, technika ma naprawdę ogromne znaczenie, dlatego warto poświęcić chwilę na „szkolenie”. Na początek możemy robić 30 minutowy trening poprzedzony kardio. I tak na przykład robimy trzy serie po 30 powtórzeń wybranych ćwiczeń. ZNAJDZIESZ JE W NASZEJ BAZIE ĆWICZEŃ.

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Czy wiesz, jak prawidłowo oddychać? Zdziwisz się, jak wiele można temu zawdzięczać

artykuł


Joga, niesamowite pozy i nagi mężczyzna

artykuł


Jajko McMuffin na śniadanie? Najpierw sprawdź, co jest w środku

artykuł


Squat_twinss, czyli Sandra i Agnieszka Krakowskie. Podwójna dawka motywacji od fit bliźniaczek

artykuł


Targi FIT EXPO 2017 w Poznaniu: treningi, wykłady i sprzęt fitness [ZDJĘCIA]

artykuł


Czy wiesz, co jeden kieliszek wina robi z Twoim mózgiem?

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Jak zrobić 10 000 kroków dziennie?

Trening

Tajemnice treningów aniołków Victoria's Secret

Trening

Chcesz pozbyć się cellulitu na pośladkach? Te 4 ćwiczenia dają niezłe efekty

Dietetyczne obiady na cały tydzień [PRZEPISY]

artykuł


Zajęcia dla dzieci, Warszawa: sportowe zajęcia, treningi dla dzieci – wejściówki do 20 zł

artykuł


Te produkty warto zjeść przed seksem [TOP 5]

artykuł


Jak zaoszczędzić kalorie przygotowując posiłek. Poznaj 4 proste triki!

artykuł


Plank, czyli deska! Te trzy rodzaje deski zapewnią mocny brzuch

artykuł


Suszone owoce: czy jeść je zamiast słodyczy?

artykuł