Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Trening brzucha: jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha? [ĆWICZENIA]

20 lipca 2017 11:04

Chcesz spalić tkankę tłuszczową z brzucha? Mamy dla Ciebie prosty trening, który składa się z kardio i ćwiczeń modelujących. Możesz wykonać go w domu lub na siłowni, potrzebna będzie mata, hantle według uznania i motywacja!

Trening brzucha: jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha? [ĆWICZENIA] pixabay.com

U wielu z nas tkanka tłuszczowa w pierwszej kolejności odkłada się właśnie w okolicach brzucha. Odstający brzuch, boczki, cellulit są zmorą nie tylko tych, którzy zmagają się z nadwagą. Na szczęście tkanki tłuszczowej z brzucha można się w miarę szybko pozbyć. Oczywiście ważne będą regularne treningi, kardio, ale także siłowe – te z obciążeniem. Do tego koniecznie trzeba dodać ćwiczenia modelujące, czyli serie ćwiczeń na mięśnie skośne, popularne „brzuszki”, planki i inne.

KUP wejściówkę na siłownię i zajęcia fitness w Twoim mieście

Podczas ćwiczeń kardio tkankę tłuszczową spalany z całego ciała, nie tylko z brzucha. Na początek intensywność treningu powinna być niska, z czasem ją zwiększamy. Żeby spalić tkankę tłuszczową biegamy: na bieżni, ale też w plenerze, skaczemy na skakance, robimy przysiady z wyskokiem albo trenujemy na rowerze. Proste codzienne czynności, lekko zmodyfikowane, też mogą być dla nas treningiem. W drodze do pracy warto wysiąść dwa przystanki wcześniej i szybkim krokiem przejść trasę. Zamiast korzystać z windy – wchodźmy po schodach. To też dobre ćwiczenie.

Kardio uzupełniamy o ćwiczenia modelujące. Wykonujemy je w seriach. Np. 3 po 30 powtórzeń. Jakie ćwiczenia są najlepsze na modelowanie brzucha? Najbardziej efektywne znajdziecie w naszej bazie ćwiczeń, wraz z opisami, zdjęciami i filmikami. Trzeba je poprawnie wykonywać, technika ma naprawdę ogromne znaczenie, dlatego warto poświęcić chwilę na „szkolenie”. Na początek możemy robić 30 minutowy trening poprzedzony kardio. I tak na przykład robimy trzy serie po 30 powtórzeń wybranych ćwiczeń. ZNAJDZIESZ JE W NASZEJ BAZIE ĆWICZEŃ.

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


5 ćwiczeń z hantlami na piękne pośladki

artykuł


BreastFit. Nowa dyscyplina sportu dla mężczyzn [ZDJĘCIA, WIDEO]

artykuł


To warzywo zmniejsza napięcie nerwowe, leczy nerwice, depresje, zaburzenia snu

artykuł


Maja Hyży pokazała swoje „nieidealne” ciało. Z blizną i z brzuszkiem

artykuł


Trening z kettlebell: ćwiczenia z odważnikami na mocne i umięśnione ciało

artykuł


Zabiegi na cellulit? Na usuwanie cellulitu wypróbuj laser ICOONE

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Mama i córka ćwiczą na siłowni. Instagram już je pokochał

Trening

Herbata matcha. Zielony eliksir zdrowia teraz kupisz w Lidlu

Trening

Ubrania na trening w Pepco [MODELE i CENY]. Sprawdź, co można kupić w kolekcji fitnessowej

Woda mineralna z bakteriami. Sanepid wycofuje z rynku dwa produkty

artykuł


Brudna 12 - lista najbardziej skażonych warzyw i owoców

artykuł


Siemie lniane: właściwości. Te ziarenka mają moc!

artykuł


Pomelo – co musisz wiedzieć o pomelo [KALORIE, WŁAŚCIWOŚCI]

artykuł


Jak nie przytyć na urlopie? [ZASTOSUJ TE WSKAZÓWKI]

artykuł


Zdrowe Michałki. Jak zrobić fit Michałki? [PRZEPIS]

artykuł