Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Ćwiczenia na boczki i brzuch: jak mieć płaski brzuch w 2 tygodnie?

30 października 2018 14:26

Jak mieć płaski brzuch w 3 dni? Nie da się! Brzuch to trudna partia ciała, ale ćwiczenia na górne partie brzucha i dieta mogą zapewnić świetne efekty. Jeśli więc zastanawiasz się jak mieć płaski brzuch w 2 tygodnie, to odpowiedź znajdziesz w tym artykule.

ćwiczenia na boczki i brzuch pixabay.com

Przede wszystkim dieta! Pewnie już nie raz słyszeliście, że brzuch robi się w kuchni. Sporo w tym prawdy. Co jeść na płaski brzuch? Warzywa, chude mięso, kasze, owoce. Jak się pozbyć brzucha w tydzień – będzie to trudne zadanie, ale na pytanie „jak mieć płaski brzuch w 2 tygodnie” – odpowiadamy – da się! Trzeba tylko trochę wysiłku. Dieta i trening czynią cuda. Ale do rzeczy. Ze swojego jadłospisu wyeliminuj słodycze, fast food, przetworzone jedzenie, ogranicz ilość soli. Pij dużo wody. A jak szybko pozbyć się brzucha bez ćwiczeń – stosując odpowiedni plan żywieniowy. Jedz regularnie – to ważne. Mogą to być trzy posiłki do syta, albo pięć mniejszych porcji. Nie podjadaj między posiłkami. 

Produkty na płaski brzuch – kolory na talerzu!

  • Kurczak – pieczony, gotowany, duszony. Smażone filety raczej sobie daruj
  • Zielona herbata – możesz nią zastąpić inne napoje, ale pamiętaj, że woda (dużo wody) to podstawa
  • Płatki owsiane – jak mieć płaski brzuch bez ćwiczeń? Jedz zdrowo, jedz owsianki. Są idealne na śniadanie, ale także na tej bazie możesz zrobić deser
  • Jogurt naturalny – naszym zdaniem grecki jest najlepszy
  • Przyprawy – kurkuma i cynamon są idealne na jesień, bo rozgrzewają
  • Łosoś – jeśli Twoje menu jest ubogie w ryby pora to zmienić
  • Jajka – oczywiście bez majonezu, możesz go zastąpić jogurtem naturalnym
  • Kasze – komosa ryżowa to królowa kasz i według nas najlepszy wybór. Kupuj też kaszę gryczaną, jęczmienną czy bulgur
  • Zielone warzywa – produkty spożywcze na płaski brzuch to też brokuły, papryka, brukselka, por, szpinak, ogórek
  • Owoce – wybieraj te z niską zawartością cukru – borówki, jagody, maliny. Świetne produkty na płaski brzuch to też gruszki czy jabłka 

Z tych produktów szybko skomponujesz swoje menu. Jeśli nadal nie wiesz, co zrobić żeby mieć płaski brzuch – zapytaj eksperta. Na darmowe porady dietetyków, którzy ułożą jadłospis dla Ciebie można umówić się nawet online. Takie konsultacje prowadzi Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej. 

Trening na mięśnie brzucha – od czego zacząć?

Ćwiczenia na górne partie brzucha i ćwiczenia na dolne partie brzucha (oponka) możesz wykonać nawet w domu. My radzimy żeby wybrać się na siłownię. Nie musisz od razu kupować karnetu, na Myfitweb.pl kupisz pojedyncze wejściówki na zajęcia, gdzie uwagę poświęca się mięśniom brzucha. Wejścia są tanie i ogólnodostępne – wystarczy, że kupisz je na Myfitweb i pójdziesz do wybranego klubu. Zajęcia grupowe motywują! Przy muzyce, w towarzystwie innych, można wykonywać ćwiczenia na dolne partie brzucha - dla mężczyzn także! Siłownia: wejściówki kupisz na Myfitweb.pl już od 10 zł.

Jak długo wchłania się brzuch po porodzie?

Inną kwestią jest brzuch po porodzie. Skóra nie jest już tak elastyczna i napięta jak przed ciążą. Wchłanianie może potrwać nawet kilka miesięcy. Nie bez powodu mówi się, że ciało kobiety wraca do stanu sprzed nawet do 9 miesięcy. Po porodzie musisz też uważać na ćwiczenia. Koniecznością jest sprawdzenie czy nie nastąpiło rozejście mięśni brzucha. Od tego zależy Twój plan treningowy. Kiedy zmniejszy się brzuch po porodzie – to też kwestia indywidualna, tu wpływa ma to jak żywiłyśmy się podczas ciąży, czy prowadzone były treningi dla kobiet ciężarnych, ale też nasza budowa. Brzuch zaraz po porodzie – zdjęcia gwiazd mogą mieć negatywny wpływ na naszą psychikę. Dlatego nie sugeruj się płaskim brzuchem Ani Lewandowskiej. Daj sobie czas. 

Jak pozbyć się oponki na brzuchu – ćwiczenia dla początkujących 

Jeśli nie możesz wybrać się na siłownię, spróbuj ćwiczyć w domu. Abs brzuch – Youtube ma setki jeśli nie tysiące filimków trenerek, które zachęcają do ćwiczeń brzucha (i nie tylko!). Abs - brzuch co to znaczy? Jest to po prostu trening mięśni brzucha i takiej nazwy używa się nie tylko w klubach fitness. Ćwiczenia na dolne partie brzucha, Chodakowska też poświęciła tej partii ciała swoje programy. Kosztują około 50 zł i mają setki tysięcy fanek. Co najważniejsze przynoszą efekt. Jak mieć płaski brzuch - Ewa Chodakowska przeprowadziła już tysiące takich metamorfoz. 

Ćwiczenia na dolne partie brzucha – Youtube poleca np. ćwiczenia z Moniką Kołakowską czy Mel B. Świetne programy treningowe ma też Sportsmama - Aleksandra Pierończyk. Niedawno wypuściła na rynek swój autorski program „Patent na boczki”. Jak uważa trenerka żeby pozbyć się brzucha i boczków wystarczy 10 dni! W pakiecie jest też abs brzuch – rozpiska ćwiczeń. Co zrobić żeby mieć płaski brzuch w tydzień? Warto spróbować programu Aleksandry Pierończyk.

Na dolne partie brzucha – spalanie – znakomita będzie też tabata. Wykonywać można nawet krótkie serie – 10 czy 20-minutowe, a to już da efekt. 

Ćwiczenia na dolne partie brzucha i boczki

Płaski brzuch – trening – wykonuj trzy razy w tygodniu. Ćwiczenia na dolne partie brzucha – siłownia jest tu bez konkurencyjna, ale możesz też pracować w domu. Oto zestaw, który szybko przyniesie efekty. Rób go seriami (np. 5) po 10-15 powtórzeń. Gwarantujemy, że na pewno się zmęczysz. Przed treningiem zrób 5 minutową rozgrzewkę: bieg w miejscu, pajace, skakanie na skakance.

  • Nożyce pionowe leżąc – główne mięśnie pracujące w tym ćwiczeniu to: skośne brzucha, prosty brzucha

  • Plank na przedramionach - To ćwiczenie angażuje mięśnie nóg, rąk, brzucha i pleców, jest bardzo dobre na wzmacnianie mięśni przykręgosłupowych. Najważniejsze to cały czas utrzymać ciało w jednej linii Zwróć uwagę na to by plecy były proste, brzuch napięty, a odcinek lędźwiowy nie opadał w dół.

  • Skłony boczne z hantlami stojąc – tu ćwiczą głównie Skośne brzucha, ale też mięsień prosty brzucha

  • Skłony tułowia, łokieć do kolana - Nie trzymamy rąk za głową ponieważ w trakcie ćwiczenia mogą uszkodzić mięśnie szyjnej części kręgosłupa. Dla ułatwienia możemy wsunąć stopy pod dolne drabinki. Możemy również dodać unoszenie kolan w stronę łokci

  • Skręty tułowia siedząc na piłce gimnastyczej 

  • Podciąganie kolan do klatki w podporze na poręczach 

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Jak wysmuklić łydki? Nasze ulubione ćwiczenia na łydki

artykuł


Fitnessowe cele, dla których warto trenować! Zrobisz to?

artykuł


4 treningowe zwyczaje, które musisz zmienić po 30-stce

artykuł


Strażacy w wersji hot ze szczeniakami! Ten kalendarz chwyci Cię za serce!

artykuł


FIWE 2017 w Warszawie. Największe targi branży fitness. Zobacz ZDJĘCIA

artykuł


Ta joginka podbija internet. Asany wykonuje... na dachu auta, na poręczy schodów czy na desce surfingowej

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Siłownia bez umowy [Warszawa]: ćwicz bez zobowiązań z Myfitweb

Trening

Prezenty świąteczne dla klientów. Co kupić na prezenty świąteczne dla klientów biznesowych?

Trening

Black Friday: promocje, kody, kiedy jest Black Friday 2019 w Polsce

Abonamenty sportowe dla osób indywidualnych tylko na Myfitweb

artykuł


7 kroków na powrót do formy po porodzie. Radzi Sportsmama Aleksandra Rożnowska

artykuł


Czy wiesz, jak prawidłowo oddychać? Zdziwisz się, jak wiele można temu zawdzięczać

artykuł


Estrovita Skin, opinia po 3 miesiącach stosowania

artykuł


Vegetarian Calendar 2018. Wrocławianki promują weganizm i wegetarianizm. NAGO!

artykuł


Pound fitness w Warszawie: dokąd wybrać się na fitness z pałeczkami?

artykuł