Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Idealne ćwiczenie na nogi i pośladki? Ten jeden ruch wyrzeźbi dolne partie

29 marca 2019 16:11

Jeśli kiedykolwiek nosiłeś walizkę lub torby z zakupami po schodach, wiesz, jakie jest to intensywne ćwiczenie. Twoje serce szaleje, nogi i pośladki płoną, a ramiona ledwo dają radę. Możesz odtworzyć dokładnie to uczucie za pomocą boxu i ciężarków, a całe Twoje ciało będzie przy tym ćwiczeniu pracować.

Wejście na box z obciężeniem: ćwiczenia na mięśnie pośladków pixabay.com

To ćwiczenie stosowane nie tylko w treningach crossfit. Jeśli szukasz ćwiczenia na uniesienie pośladków i ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach - musisz przeczytać ten artykuł do końca. Stosuje się je podczas wyczerpujących treningów, m.in. BBG Kayli Itsines. Trenerzy je lubią i mają rację - to jedno z najlepszych ćwiczeń wielozadaniowych, które możesz wykonywać na mięśnie nóg, pośladków, ale także na klatkę i ramiona. 

TRENUJ I NIE PRZEPŁACAJ. WEJŚCIÓWKI na siłownię od 7 złotych!

Jeśli dopiero zaczynasz trening siłowy, rozpocznij od niskiego boxu (albo stepu!) i trzymaj w rękach parę lekkich hantli (od kilograma do trzech). Jeśli masz większe doświadczenie, wchodź na wysoki box i trzymaj parę ciężkich hantli lub kettlebells (nawet 10-kilogramowych). Jeśli więc szukasz ćwiczenia na cellulit, ćwiczenia na powiększenie pośladków - to jest jeden ruch, którym wyrzeźbisz dole partie ciała.

Wejście na box z obciężeniem: jak wykonać ćwiczenie?  

  • Znajdź solidną ławkę, stolik, drewniane pudło – tak aby po umieszczeniu stóp na nim, kolano miało kąt około 90 stopni lub większy
  • Przytrzymaj hantle lub kettlebell w każdej ręce obok siebie (lub w bardziej zaawansowanej wersji trzymaj je przed sobą, na wysokości klatki piersiowej)
  • Postaw prawą stopę na pudle, a następnie lewą, aby obie stopy były na górze boxu
  • Delikatnie cofnij prawą stopę z powrotem na ziemię, a następnie w lewo. To liczy się jako jedno powtórzenie! 
  • Upewnij się, że wykonujesz tyle powtórzeń po prawej stronie, co po lewej stronie



Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Błonnik pokarmowy – szczotka naszego organizmu

artykuł


FIWE 2017 w Warszawie. Największe targi branży fitness. Zobacz ZDJĘCIA

artykuł


Piękna metamorfoza! Emilia schudła 22 kilogramy i chce więcej!

artykuł


Trening siłowy czy kardio? Zobacz porównanie sylwetek

artykuł


Dietetyk za darmo online. Umów się już dziś!

artykuł


Najlepsze fitness MEMY. Zmotywują Cię i rozbawią

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Spalanie kalorii z TRX: efekty, jak często ćwiczyć

Trening

Prezenty świąteczne dla klientów. Co kupić na prezenty świąteczne dla klientów biznesowych?

Trening

Black Friday: promocje, kody, kiedy jest Black Friday 2019 w Polsce

Nadi X, inteligentne legginsy zawibrują, gdy źle wykonasz ćwiczenie [ZDJĘCIA]

artykuł


Frog fitness sprawi, że będziesz mieć brzuch jak ze stali! ZOBACZ FILM

artykuł


Jak dobrze ustawić się do zdjęcia „fit”? Ta blogerka pokazuje ile daje odpowiednia postawa

artykuł


Efekt jojo - nie dziękuję! 5 porad, jak uniknąć efektu jojo

artykuł


Co zrobić kiedy nie chce Ci się iść na trening? [8 POMYSŁÓW]

artykuł


7 ćwiczeń na lepszy seks dla kobiet

artykuł