Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Idealne ćwiczenie na nogi i pośladki? Ten jeden ruch wyrzeźbi dolne partie

29 marca 2019 16:11

Jeśli kiedykolwiek nosiłeś walizkę lub torby z zakupami po schodach, wiesz, jakie jest to intensywne ćwiczenie. Twoje serce szaleje, nogi i pośladki płoną, a ramiona ledwo dają radę. Możesz odtworzyć dokładnie to uczucie za pomocą boxu i ciężarków, a całe Twoje ciało będzie przy tym ćwiczeniu pracować.

Wejście na box z obciężeniem: ćwiczenia na mięśnie pośladków pixabay.com

To ćwiczenie stosowane nie tylko w treningach crossfit. Jeśli szukasz ćwiczenia na uniesienie pośladków i ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach - musisz przeczytać ten artykuł do końca. Stosuje się je podczas wyczerpujących treningów, m.in. BBG Kayli Itsines. Trenerzy je lubią i mają rację - to jedno z najlepszych ćwiczeń wielozadaniowych, które możesz wykonywać na mięśnie nóg, pośladków, ale także na klatkę i ramiona. 

TRENUJ I NIE PRZEPŁACAJ. WEJŚCIÓWKI na siłownię od 7 złotych!

Jeśli dopiero zaczynasz trening siłowy, rozpocznij od niskiego boxu (albo stepu!) i trzymaj w rękach parę lekkich hantli (od kilograma do trzech). Jeśli masz większe doświadczenie, wchodź na wysoki box i trzymaj parę ciężkich hantli lub kettlebells (nawet 10-kilogramowych). Jeśli więc szukasz ćwiczenia na cellulit, ćwiczenia na powiększenie pośladków - to jest jeden ruch, którym wyrzeźbisz dole partie ciała.

Wejście na box z obciężeniem: jak wykonać ćwiczenie?  

  • Znajdź solidną ławkę, stolik, drewniane pudło – tak aby po umieszczeniu stóp na nim, kolano miało kąt około 90 stopni lub większy
  • Przytrzymaj hantle lub kettlebell w każdej ręce obok siebie (lub w bardziej zaawansowanej wersji trzymaj je przed sobą, na wysokości klatki piersiowej)
  • Postaw prawą stopę na pudle, a następnie lewą, aby obie stopy były na górze boxu
  • Delikatnie cofnij prawą stopę z powrotem na ziemię, a następnie w lewo. To liczy się jako jedno powtórzenie! 
  • Upewnij się, że wykonujesz tyle powtórzeń po prawej stronie, co po lewej stronie



Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Ścianki wspinaczkowe w Warszawie. Idziemy się wspinać!

artykuł


Jak często robić trening siłowy żeby stracić na wadze? [ZASTOSUJ SIĘ DO TYCH RAD]

artykuł


Jak zaoszczędzić kalorie przygotowując posiłek. Poznaj 4 proste triki!

artykuł


Musclemania Poland: zaprezentuj swoją metamorfozę

artykuł


Karta sportowa lepsza niż inne. Jedna karta daje wejście do wielu klubów fitness i siłowni!

artykuł


Te buty sprawią, że pokochasz bieganie [BUTY DO BIEGANIA, TEST]

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Siłownia bez umowy [Warszawa]: ćwicz bez zobowiązań z Myfitweb

Trening

Prezenty świąteczne dla klientów. Co kupić na prezenty świąteczne dla klientów biznesowych?

Trening

Black Friday: promocje, kody, kiedy jest Black Friday 2019 w Polsce

Body LIFE. Magazyn dla branży fitness

artykuł


Ćwiczenia na boczki i brzuch: jak mieć płaski brzuch w 2 tygodnie?

artykuł


Zajęcia fitness w Starej Miłosnej i Wesołej: Tu jest gdzie poćwiczyć!

artykuł


Zdrowe vs. Niezdrowe. Te porównania dadzą Ci do myślenia

artykuł


Ta kobieta ma nogi jak ze stali! Kortney Olson rozbija arbuzy udami [ZDJĘCIA, WIDEO]

artykuł


Jak zrobić 10 000 kroków dziennie?

artykuł