Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Przysiad sumo z kettlebell. Jakie daje efekty?

29 sierpnia 2017 14:33

Jeśli jeszcze nie trenowałeś z kettlebellami, to musisz zacząć. Odważniki o różnej wadze możesz dostosować do swojego poziomu i umiejętności na siłowni.

Przysiad sumo z kettlebell. Jakie daje efekty? pixabay.com

Czy wiesz, że ćwiczenia z kettlebellami zostały spopularyzowane w ZSRR. Właśnie tam z odważnikami trenowali sportowcy. Trening z użyciem metalowej kuli z uchwytem daje sporo korzyści. Dźwigać można różne obciążenia, zależy oczywiście na jakim etapie jesteśmy i jaki poziom ćwiczeń osiągnęliśmy. Jednym z lepszych ćwiczeń z kettlebellami są przysiady sumo.

DO 60 proc. MNIEJ. KUPUJ tanie wejściówki na siłownię i zajęcia fitness

Aby wykonać przysiad sumo z kettlebellem zacznij od prawidłowej postawy. Nogi rozstaw szerzej niż ramiona, chwyć kettlebell, dłonie z odważnikiem powinny być skierowane do ciała. Trzymaj prostą sylwetkę i opuszczaj ciało, aż uda będą równolegle do podłoża. Podczas treningu pamiętaj: plecy prosto i pięty przyklejone do ziemi przez cały czas ćwiczeń i utrzymuj wolne tempo.

Przysiad sumo z kettlebellem. Tu pracują mięśnie!
Przysiady sumo z kettlebellami mają podobne korzyści do innych rodzajów przysiadów, ponieważ ruch odbywa się w taki sam sposób. Takie przysiady pomagają poprawić mobilność i siłę pleców, bioder i nóg. Korzystanie z odważników kettlebell pozwala zwiększyć siłę mięśni.

Kettlebelle są bardziej niestabilne od zwykłych ciężary i pozwalają na wykorzystanie siły. Używając ich, czasami można aktywować mięśnie głębokie, mamy też większy zakres ruchu. Może to pomóc lepiej przygotować się do rzeczywistych sytuacji, gdy często trzeba podnosić niestabilne ciężary.

Tylko osoby mające doświadczenie w podnoszeniu ciężarów powinny ćwiczyć z użyciem kettlebelli, ponieważ ćwiczenia z niewłaściwą postawą mogą prowadzić do obrażeń. Zanim zaczniesz, upewnij się też, że nie wykonujesz ćwiczeń z ciężarkami, które są dla ciebie zbyt ciężkie.

CZYTAJ TEŻ: Efekt jojo - nie dziękuję! 5 porad, jak uniknąć efektu jojo

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


ESP: Targi Europe Sport Power odbyły się w Krakowie

artykuł


Stroje kąpielowe plus size 2018! Zobacz kolekcję modelki Hunter McGrady

artykuł


5 rzeczy, których nie wiedziałeś o burakach!

artykuł


Ile kosztuje trener personalny?

artykuł


Artur Topolski: Dieta to 70 procent sukcesu [WYWIAD]

artykuł


Kolagen - ważny i potrzebny [WŁAŚCIWOŚCI, JAKI KOLAGEN JEST NAJLEPSZY?]

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Siłownia dla studentów w Warszawie. Wejściówki w dobrej cenie to podstawa

Trening

Ścianki wspinaczkowe w Warszawie. Idziemy się wspinać!

Trening

Jak zacząć ćwiczyć jogę?

FIWE 2017 w Warszawie. Największe targi branży fitness. Zobacz ZDJĘCIA

artykuł


Modelka size plus w reklamach Victoria Secret?

artykuł


Piękna kampania MOIESS z Sandrą Kubicką. Te kostiumy będziemy nosić tego lata!

artykuł


Fitnessowe cele, dla których warto trenować! Zrobisz to?

artykuł


5 rzeczy, których nie wiedziałeś o szparagach

artykuł


Dietetyczka i trenerka fitness pokazuje swoje fałdki na brzuchu! TO JEST APEL Karoliny Gruszeckiej

artykuł