Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Kalistenika - plan treningowy dla początkujących

24 września 2018 16:36

Kalistenika to trening, w którym wykorzystujemy tylko masę swojego ciała. Do ćwiczeń nie potrzeba sprzętu: hantli, ciężarów, maszyn, które znasz z siłowni. Wystarczy np. drążek – zamontowany w domu lub w siłowni plenerowej. ZOBACZ przykładowy plan treningowy dla początkujących.

Kalistenika - plan treningowy dla początkujących pixabay.com

Kalistenika to podstawa street workoutu. Ćwiczysz z masą własnego ciała. Taki trening jest bardzo skuteczny, męczący, ale efekty można zobaczyć szybko. Oczywiście ważna jest regularność ćwiczeń. Eksperci radzą też, aby połączyć go z treningiem siłowym, bo tylko tak da się zwiększyć siłę i masę mięśniową. Jaki zestaw ćwiczeń wybrać na początek?

Kalistenika - plan treningowy

Kalistenika opiera się na 4 grupach ćwiczeń. Ćwiczymy brzuch, nogi, plecy, barki. Trening jest ogólnorozwojowy.
• Ćwiczenia na ziemi - wykroki i przysiady, unoszenie nóg leżąc
• Ćwiczenia na drążku – podciąganie, wznosy, opuszczanie
• Ćwiczenia w oparciu o dwa krzesła – pompki, deski
• Ćwiczenia w oparciu o ścianę – budujemy siłę barków np. stanie na rękach w oparciu o ścianę 

Kalistenika - plan treningowy dla początkujących powstaje właśnie w oparciu o te ćwiczenia. Trening siłowy 3 razy w tygodniu: plan następujący: 5 ćwiczeń, każde powtórz trzy razy i wykonuj po 60 sekund. Panie mogą skorzystać z gotowego planu, opisanego i podzielonego na dni tygodnia. Znajdziesz go u nas. Zarejestruj się i ćwicz w oparciu o Fire Workout Katarzyny Bigos. PLAN TRENINGOWY ZA DARMO.
• Wykroki
• Krzesełko przy ścianie
• Pompki
• Podciąganie na drążku
• Przysiady

Trening siłowy - plan

Zaczynasz ćwiczyć i wybrałeś trening na siłowni. Plan dostosuj do swoich możliwości. Plan treningowy na siłę dla osób początkujących publikujemy niżej. Do treningu siłowego warto dołączyć trening cardio (plan). Plan treningowy na siłę zmieniaj co jakiś czas. Nie ćwicz tych samych zestawów. Urozmaicenie jest istotne. 

Zadbaj o to żeby trening siłowy był wykonywany trzy razy w tygodniu np. wtorek – czwartek – sobota. Musisz mieć czas na regenerację – w planie też jest ona bardzo ważna. Możesz skorzystać z naszego gotowego planu treningowego – DOSTĘPNY jest TU. Zaloguj się i korzystaj z gotowych planów, rób też własne. Plan jest podzielny na dni tygodnia, ćwiczenia są opisane i zaprezentowane na filmach, Co ważne trening jest FBW, czyli Full Body Workout – ćwiczymy całe ciało.

Plan treningowy w domu dla mężczyzn

Ćwiczenia na siłowni są najlepszym rozwiązaniem jeśli chcemy zbudować siłę, ale plan treningowy w domu (dla mężczyzn) też zda egzamin. Jeśli ćwiczysz w domu, warto zakupić sprzęt, ale nie jest on konieczny. Nasza propozycja wygląda tak: SPRAWDŹ.

Trening TRX plan
Trening z taśmami to podstawa treningu amerykańskich żołnierzy. Kiedyś tak się ćwiczyło, dziś do tego wracamy. Dawno temu zamiast taśm, które znamy teraz używano pasów od karabinów. Więcej o treningu TRX przeczytasz w naszym artykule – TU.

Trening siłowy 3 razy w tygodniu - plan
Trening siłowy 3 razy w tygodniu to dobre rozwiązanie na początek. Ćwiczysz regularnie, ale nie forsujesz się. Trening siłowy powinien być kompleksowy, trenować każdą część ciała. Możesz skorzystać w wymienionych wyżej planów treningowych.

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Rokitnik to superfood. Eliksir młodości i dobre źródło witamin oraz minerałów

artykuł


Warzywa korzeniowe – dlaczego warto je jeść jesienią?

artykuł


Jagody acai nie tylko na odchudzanie. Dlaczego warto je jeść?

artykuł


Weronika Bielik o swojej figurze, zdjęciach i sukcesie na Instagramie

artykuł


Bubble butt. Jak uwypuklić pośladki? Rób te ćwiczenia

artykuł


Dieta białkowa: efekty, których możesz się spodziewać

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Jak zrobić 10 000 kroków dziennie?

Trening

Tajemnice treningów aniołków Victoria's Secret

Trening

Chcesz pozbyć się cellulitu na pośladkach? Te 4 ćwiczenia dają niezłe efekty

FIWE 2018: największe targi fitness & wellness w Polsce [program, debiuty, wystawcy]

artykuł


Krągła i jędrna pupa? To ćwiczenie ją zapewni

artykuł


Wiosenna zmiana diety: dietetyk poleca 5 sprawdzonych diet

artykuł


7 rzeczy, których NIGDY nie rób na siłowni

artykuł


Dieta na stres i nerwy. Te produkty redukują stres

artykuł


Joga wyleczyła ją z traumy. Internauci pokochali zdjęcia Heidi Williams, są po prostu cudowne

artykuł