Facebook Pixel

WITAJ NA MYFITWEB

Na Myfitweb kupisz tanie wejściówki oraz karnety umożliwiające wejście do wielu klubów. Z nami zaplanujesz dietę oraz trening.

Nie masz jeszcze konta?

LUB
POKAŻ

Wybierając „Zarejestruj się” akceptujesz Regulamin Myfitweb, Politykę prywatności oraz pliki cookies.

Kalistenika - plan treningowy dla początkujących

24 września 2018 16:36

Kalistenika to trening, w którym wykorzystujemy tylko masę swojego ciała. Do ćwiczeń nie potrzeba sprzętu: hantli, ciężarów, maszyn, które znasz z siłowni. Wystarczy np. drążek – zamontowany w domu lub w siłowni plenerowej. ZOBACZ przykładowy plan treningowy dla początkujących.

Kalistenika - plan treningowy dla początkujących pixabay.com

Kalistenika to podstawa street workoutu. Ćwiczysz z masą własnego ciała. Taki trening jest bardzo skuteczny, męczący, ale efekty można zobaczyć szybko. Oczywiście ważna jest regularność ćwiczeń. Eksperci radzą też, aby połączyć go z treningiem siłowym, bo tylko tak da się zwiększyć siłę i masę mięśniową. Jaki zestaw ćwiczeń wybrać na początek?

Kalistenika - plan treningowy

Kalistenika opiera się na 4 grupach ćwiczeń. Ćwiczymy brzuch, nogi, plecy, barki. Trening jest ogólnorozwojowy.
• Ćwiczenia na ziemi - wykroki i przysiady, unoszenie nóg leżąc
• Ćwiczenia na drążku – podciąganie, wznosy, opuszczanie
• Ćwiczenia w oparciu o dwa krzesła – pompki, deski
• Ćwiczenia w oparciu o ścianę – budujemy siłę barków np. stanie na rękach w oparciu o ścianę 

Kalistenika - plan treningowy dla początkujących powstaje właśnie w oparciu o te ćwiczenia. Trening siłowy 3 razy w tygodniu: plan następujący: 5 ćwiczeń, każde powtórz trzy razy i wykonuj po 60 sekund. Panie mogą skorzystać z gotowego planu, opisanego i podzielonego na dni tygodnia. Znajdziesz go u nas. Zarejestruj się i ćwicz w oparciu o Fire Workout Katarzyny Bigos. PLAN TRENINGOWY ZA DARMO.
• Wykroki
• Krzesełko przy ścianie
• Pompki
• Podciąganie na drążku
• Przysiady

Trening siłowy - plan

Zaczynasz ćwiczyć i wybrałeś trening na siłowni. Plan dostosuj do swoich możliwości. Plan treningowy na siłę dla osób początkujących publikujemy niżej. Do treningu siłowego warto dołączyć trening cardio (plan). Plan treningowy na siłę zmieniaj co jakiś czas. Nie ćwicz tych samych zestawów. Urozmaicenie jest istotne. 

Zadbaj o to żeby trening siłowy był wykonywany trzy razy w tygodniu np. wtorek – czwartek – sobota. Musisz mieć czas na regenerację – w planie też jest ona bardzo ważna. Możesz skorzystać z naszego gotowego planu treningowego – DOSTĘPNY jest TU. Zaloguj się i korzystaj z gotowych planów, rób też własne. Plan jest podzielny na dni tygodnia, ćwiczenia są opisane i zaprezentowane na filmach, Co ważne trening jest FBW, czyli Full Body Workout – ćwiczymy całe ciało.

Plan treningowy w domu dla mężczyzn

Ćwiczenia na siłowni są najlepszym rozwiązaniem jeśli chcemy zbudować siłę, ale plan treningowy w domu (dla mężczyzn) też zda egzamin. Jeśli ćwiczysz w domu, warto zakupić sprzęt, ale nie jest on konieczny. Nasza propozycja wygląda tak: SPRAWDŹ.

Trening TRX plan
Trening z taśmami to podstawa treningu amerykańskich żołnierzy. Kiedyś tak się ćwiczyło, dziś do tego wracamy. Dawno temu zamiast taśm, które znamy teraz używano pasów od karabinów. Więcej o treningu TRX przeczytasz w naszym artykule – TU.

Trening siłowy 3 razy w tygodniu - plan
Trening siłowy 3 razy w tygodniu to dobre rozwiązanie na początek. Ćwiczysz regularnie, ale nie forsujesz się. Trening siłowy powinien być kompleksowy, trenować każdą część ciała. Możesz skorzystać w wymienionych wyżej planów treningowych.

Kupuj tanie wejściówki i multikarnety

Wybieraj kluby fitness, siłownie i baseny z naszej ogólnopolskiej bazy

  • siłownie
  • zajęcia fitness
  • baseny
  • inne obiekty sportowe

Kup karnet lub wejściówkę

  • Kluby
  • Zajęcia
  • Baseny
  • Inne

Myfitweb poleca


Domowe lody, zimne desery i smoothie. ZDROWE i niskokaloryczne przepisy nie tylko na upał

artykuł


PROMOCJE NA FITNESS. Jak oszczędzać pieniądze na fitnessie?

artykuł


Brownie z trzech składników. Zdrowe, bo bez cukru, ale tego nie poczujesz!

artykuł


Ćwiczenia na brzuch: zbuduj swój sześciopak

artykuł


Ser na diecie. Te rodzaje sera możesz jeść i chudnąć!

artykuł


10 popularnych błędów dietetycznych. Nie popełniaj ich, Twoja sylwetka Ci podziękuje

artykuł

Dołącz do nas

Zobacz także

Trening

Mama i córka ćwiczą na siłowni. Instagram już je pokochał

Trening

Herbata matcha. Zielony eliksir zdrowia teraz kupisz w Lidlu

Trening

Ubrania na trening w Pepco [MODELE i CENY]. Sprawdź, co można kupić w kolekcji fitnessowej

Zimowa dieta pełna witamin. Co wprowadzić do diety na koniec zimy?

artykuł


Który rodzaj jogurtu jest najlepszy?

artykuł


Gwiazdy fitness, które powinieneś śledzić na Instagramie

artykuł


Pole dance: dlaczego wybrać trening na rurze? [POLECAMY SZKOŁY POLE DANCE]

artykuł


Pij kawę na zdrowie. Prozdrowotne właściwości kawy

artykuł


Śledzie ze śliwką, żurawiną i orzechami włoskimi [PRZEPIS IDEALNY]

artykuł